loading...
کانون گرگان دانلود
پیام خوش آمدگویی
به وبلاگ کانون گرگان دانلود خوش آمدید کانون گرگان دانلود مکانی برای اوقات فراغت شما www.javanzaman.rozblog.com /// www.javanzaman.r98.ir/// www.javanzaman.rzb.ir
توضیحات وبلاگ
عکس ,فیلم سانسورشده,موزیک,آهنگ و هرچی که دلتون بخواد....فقط برای شما...وبه خاطر شما...فقط وفقط در سایت کانون گرگان دانلود...اوقات فراقت را با ما پر کنید....
بنر وبلاگ

jadidadl.rozblog.com

admin بازدید : 95 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

 

دانشمندان ایرانی موسسه مهندسی الهام گرفته از زیست‌شناسی ویس و همکارانش در دانشگاه هاروارد توانسته‌اند اولین چسب قابل برنامه‌ریزی جهان با دی‌ان ای را تولید کنند که به خودمونتاژی سازه‌های پیچیده کمک خواهد کرد. شیوه خودمونتاژی محققان با دکتر علی خادم حسینی، عضو هیات علمی موسسه ویس و مجید قدوسی، دستیار پژوهش این موسسه می‌تواند به حل یکی از چالش‌های اصلی در مهندسی بافت کمک کند.مهندسی بافت شامل پرورش مجدد بافت انسان با تزریق اجزای ریز به بدن است که سپس به شکل چارچوبهای زیست تجزیه‌پذیر بزرگتر و با ساختار پیچیده در محل آسیب خود را مونتاژ می‌کنند.کلید این خود مونتاژی تولید اولین چسب قابل برنامه‌ریزی جهان بوده است. این چسب از دی‌ان‌ای ساخته شده و تکه‌های خاصی از یک ژل پر از آب را که فقط به یکدیگر می‌چسبند، هدایت می‌کند.

 


ادامه مطلب

 

 

 

 

کتاب شیمی 3 چاپ 92 با تغییرات بسیار بیشتر نسبت به شیمی 2 ارائه شده است. برای دریافت فایل هر دو کتاب اینجا را کلیک کنید.

 

 

 

 

 

 

 

محققان دانشگاه واشنگتن موفق به تولید نمونه اولیه‌ای از دستمال کاغذی هوشمند شده‌اند که قادر به شناسایی پاتوژن‌های چندگانه در بینی است.در حال حاضر کیت‌های تشخیصی با قابلیت جمع‌آوری و آنالیز نمونه خون و بزاق توسعه یافته‌اند؛ نسل آینده دستگاه‌های تشخیصی به شکل دستمال کاغذی می توانند زمان تشخیص بیماری های مختلف را بطور چشمگیری کاهش دهند.

 


ادامه مطلب

 

دانلود کتاب الکترونیکی شیمی 4

ساسان جوادی

 

 

 

 

کتاب الکترونیکی شیمی 4 توسط امیراعظمی دبیر شیمی شهرستان گرگان تالیف شده است. این کتاب حاصل سالها تدریس در دروس شیمی دبیرستان و پیش دانشگاهی است


 


ادامه مطلب

 

 

 

 

 

تیم المپیاد شیمی ایران در چهل و پنجمین دوره المپیاد جهانی دانش‌آموزی شیمی در بین 77 کشور جهان موفق به کسب رتبه هفتم شدند.بهزاد صولتیان، مدیر روابط عمومی و بین‌الملل باشگاه دانش‌پژوهان جوان گفت: تمامی اعضای تیم المپیاد شیمی جمهوری اسلامی ایران شامل مهدی یارامانی تهرانی و آریا امین الرعایا از شهر تهران، هیربد حیدری از استان همدان و اشکان خاوران از استان فارس در این رقابتها موفق به کسب نشان نقره شدند.وی خاطرنشان کرد: چهل و پنجمین دوره المپیاد جهانی دانش‌آموزی شیمی طی روزهای بیست و چهارم تیرماه تا دوم مرداد ماه جاری به میزبانی شهر مسکو روسیه برگزار شد که در پایان این رقابت علمی تیم‌های چین، کره و تایوان به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شدند.تیم المپیاد دانش‌آموزی شیمی ایران سال گذشته با کسب یک نشان طلا و سه نشان برنز در جایگاه هشتم چهل و چهارمین دوره المپیاد جهانی شیمی ایستاده بود.

 

 

 

 

 

 

 

یک تیم انگلیسی از ثبت رکورد جدید جهانی سرعت خودرو الکتریکی سبک وزن با 328.6 کیلومتر در ساعت خبر داده است این خودرو که توسط شرکت فناوری‌های مسابقه درایسون تولید شده، رکورد قبلی 281.6 را که در سال 1974 ثبت شده بود در پایگاه نیروی هوایی رویال در یورکشایر شکست.

 


ادامه مطلب

 

 

 

 

 

شرکت خودروسازی رنو فرانسه از خودرو جدید تمام برقی دوستدار محیط زیست با پوشش ال‌ای‌دی‌ رونمایی کرد.بخش داخلی خودروی برقی Twin'Z با چراغ‌های بیومتریک LED‌ پوشش داده شده است که نمای خیره کننده‌ای در تاریکی ایجاد می‌کند.در این خودرو از فناوری تازه و منحصر به فردی استفاده نشده است.Twin'Z قادر به پیمودن مسافت‌های کوتاه (حدود 160 کیلومتر) با سرعت حداکثر 128 کیلومتر در ساعت است.

 

 

 


ادامه مطلب

 

 

 

 

 


دانشمندان دانشگاه فناوری وین موفق به مشاهده و توضیح رقص اتم‌ها شدند. اتم‌های سطوح اکسید آهن فقط هنگامی که شریک مولکولی مناسب‌شان را می‌یابند، شروع به رقص در عرض سطح می‌کنند.دانشمندان موفق به فیلمبرداری از رقص اتم‌ها شدند و ثابت کردند که منوکسیدکربن شریکی است که مسؤول این حرکت سریع است.فیلم‌های آن‌ها نشان می‌دهد که این حرکت مستقیما به خوشه‌بندی می‌انجامد. خوشه‌بندی اثری است که آسیب بزرگی به کاتالیزورها می‌رساند.

 

 

 


ادامه مطلب

 

خطر خشک کن های برقی برای سلامتی

ساسان جوادی

 

 

 

 

دستمال کاغذی دست ها را با سرعت و کیفیت بهتری نسبت به خشک کن های برقی خشک می کند و مانع از انتقال آلودگی و میکروب ها می شود و بهداشتی تر است.در حالی که اهمیت شستن دست ها بر کسی پنهان نیست اما اگر همین دست های شسته به خوبی خشک نشود دیگر مزیت تمیزی ندارد. دلیل این امر این است که دستان خیس و مرطوب بهتر از دستان خشک آلودگی و میکروب ها را انتقال می دهند.اکنون پژوهشگران دانشگاه وست مینستر  12 مطالعه را مورد بررسی قرار داده و دریافتند دستمال کاغذی در ایجاد دست های پاکیزه و سلامت رتبه برتر است. یکی از این مطالعات نشان داد دستمال کاغذی پس از 10 ثانیه، 96 درصد، دستها را خشک می کند.

 


ادامه مطلب

 

 

 

 

 

برج مسکونی پورشه در میامی با کمک سه آسانسور شیشه ای، امکان انتقال خودرو به پارکینگ اختصاصی داخل هر آپارتمان را فراهم می کند. این برج مسکونی 195 متری شامل 132 واحد مسکونی در 60 طبقه است که تا سال 2016 میلادی آماده بهره برداری می شود.در مرکز این برج سه دستگاه آسانسور شیشه ای در نظر گرفته شده است که خودروهای لوکس و راننده را بصورت مستقیم به پارکینگ اختصاصی هر واحد منتقل می کند.

 

 


ادامه مطلب

 

 

 

 

 

قطارهای سریع‌السیر ژاپن که با سرعت 500 کیلومتر در ساعت حرکت می‌کنند سری اول آزمایشات خود را انجام داده‌اند.این قطارهای شناور مغناطیسی از فناوری پیشرفته برای دستیابی به سرعتهای بسیار بالا بهره می‌برند.تیم طراح این عملیات قصد دارند مسیر ریلی بین توکیو تا اوساکا را تا سال 2045 آماده کنند که در نهایت کل کشور را از شمال به جنوب متصل خواهد کرد.قطارهای فوق سریع مغناطیسی از آهنربا برای بالا بردن واگن‌ها بر روی ریل استفاده کرده که نیاز به چرخ و بروز هر گونه اصطکاک را از بین می‌برد و در نهایت یک حرکت سریعتر و ساکتتر را ارائه می‌کند.

 

 


ادامه مطلب

 

تولید الکتریسیته از رنگ سیاه

ساسان جوادی

 

 

 

 

 در گذشته نقاشی تنها یک هدف ساده داشت؛ تغییر دادن رنگ اشیا. اما هرچه به سمت آینده پیش می‌رویم کاربردهای بیشتری برای اشیای قدیمی ایجاد می‌شود. برای مثال در حال حاضر رنگ‌هایی ایجاد شده‌اند که قادر به جذب بوی بد اتاق هستند. اما محققان انگلیسی موفق به ایجاد رنگی شده‌اند که الکتریسیته تولید می‌کند. این رنگ غیر سمی جدید که نامش Bare Paint است در دمای اتاق به راحتی خشک می‌شود. این رنگ که توسط دانشجویان کالج سلطنتی هنر انگلستان ایجاد شده است کاربردهای زیادی دارد؛ از کاربردهای هنری تا کاربردهای عملی. با داشتن کلید برق روی کاغذ، داشتن تابلوهای سخنگو غیر منتظره نخواهد بود.  


 


ادامه مطلب

 

 

 

 

 

تیمی از محققان با الهام از گوش‌های حساس گونه‌ای مگس، میکروفون جدیدی را طراحی کرده‌اند که عملکرد شنودی بهتری را در مقایسه با سمعک‌های موجود دارد.رونالد مایلز، پروفسور مطرح مهندسی مکانیک در دانشگاه بیرمنگهام، شنوایی نوعی حشره به اندازه مگس خانگی به نام Ormia ochracea را مطالعه کرده است. این مگس بومی جنوب شرق ایالات متحده امریکا و امریکای مرکزی است.برخلاف دیگر مگس‌ها، Ormia ochracea دارای پرده گوشی است که فشار صوت را درست مانند گوش‌های انسان حس می‌کند و بسیار خوب می‌شنود.

 


ادامه مطلب

 

 

 

 

 

دانشمندان موفق به طراحی پیچیده‌ترین رایانه‌های زیستی جهان شدند.ابزار محاسباتی جدید که از لحاظ تکنیکی "مبدل مولکولی" (molecular transducer) خوانده می‌شود، قادر به پردازش داده، تبدیل کدبندی نتایج به کدبندی ژنتیکی خود بوده و سپس می‌تواند از آن‌ها در محاسبات بعدی استفاده کند.

 


ادامه مطلب

 

هشتمین کنفرانس آموزش شیمی ایران

ساسان جوادی

 

 

 

هشتمین کنفرانس آموزش شیمی ایران در تاریخ 6 و 7 شهریور 92 در سمنان برگزار می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایش مراجعه کنید.

 

 

زنبورهایی که مین‌ها را از پنج کیلومتری پیدا می‌کنند!

 

 

 

 

 

دانشمندان کرواسی اخیرا از گروه زنبورهای ویژه رونمایی کرده‌اند که می‌توانند بمبهای دفن شده را از فاصله پنج کیلومتری شناسایی کنند.این زنبورها با تغذیه یک محلول شکر غیر قابل مقاومت مخلوط با بوی مواد منفجره تربیت شده‌اند.کارشناسان سالها برای تربیت و تکمیل این شیوه تعلیم وقت گذاشته‌اند.در این روش، یک زنبور عسل در یک سو قرار گرفته و چندین نقطه تغذیه برای این زنبورها در اطراف چادر چیده می‌شود. 

 


ادامه مطلب

 

 

 

 

 

محققان دانشگاه تگزاس موفق به ساخت شنل نامرئی کننده فوق نازک جدیدی شده‌اند که می‌تواند اجسام سه بعدی را در برابر میکرو امواج محیط طبیعی نامرئی کند. تاکنون بیشتر شنل‌های نامرئی‌کننده بسیار بزرگ، سنگین و رو میزی بودند که تعبیر غلطی برای واژه شنل محسوب می‌شدند؛ اما دستاورد جدید دانشمندان با ضخامت 166 میکرومتر می‌تواند اجسام سه بعدی را از تمام جهات و از هر موقععیت مشاهده در محیط طبیعی آنها پنهان کند.بیشتر پوشش‌های نامرئی‌کننده از متامواد استفاده می‌کردند اما در این پوشش جدید از مواد رایج استفاده شده است. 

 


ادامه مطلب

 

 

 

 

 

نخستین ساختمان زیستی جهان با نمای بیوراکتور حاوی ریز جلبک در هامبورگ‌ آلمان افتتاح شد. در این ساختمان پنل های شیشه ای بیوراکتورهایی حاوی ریز جلبک بکار رفته اند؛ این جلبک ها با تولید زیست توده و گرما بعنوان منبع انرژی تجدیدپذیر در ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند.این سیستم بطور همزمان یک عایق مناسب گرمایی و صوتی برای ساختمان ایجاد می کند.



 


ادامه مطلب

 

 

 

 

 

دکتر جمشید فتحی کلجاهی، عضو وابسته گروه علوم مهندسی فرهنگستان علوم و استاد بازنشسته مهندسی شیمی دانشگاه شیراز درگذشت.فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی در اطلاعیه ای درگذشت شادروان دکتر جمشید فتحی کلجاهی را به اعضای فرهنگستانها، جامعه علمی و دانشگاهی کشور و خانواده ایشان تسلیت گفته است.دکتر فتحی کلجاهی در سال 1326 در کلجاه متولد شد. وی تحصیلات کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری را در ایالات متحده امریکا طی کرد و در سال 1357 موفق به اخذ درجه دکترای تخصصی مهندسی شیمی شد و در همان سال به ایران بازگشت و در دانشگاه شیراز مشغول به خدمت شد. 

 


ادامه مطلب

ادی

 

 

 

 

تیمی از مدیران اجرایی یک شرکت خودروسازی، سریعترین خودروی کاملا برقی اسپورت جهان را با سرعت 249 کیلومتر در ساعت رونمایی کردند. خودروی SP:01 شرکت دترویت الکتریک سریعترین خودروی برقی جهان بوده که می‌تواند 305 کیلومتر را با یکبار شارژ طی کند.این خودرو قرار است با خودروی تسلا رودستر میلیاردر معروف، الون موسک مسابقه بدهد اگرچه از هم اکنون برتری آن آشکار است چرا که رکورد سرعت تسلا تنها 201 کیلومتر بر ساعت بوده است.

 


ادامه مطلب

 

ربات امداد هوایی محققان ایرانی برای نجات غرق شدگان در دریا

ادی

 

 

 

 

تیمی از محققان جوان ایرانی ربات امداد هوایی «پارس» را با هدف نجات افراد در حال غرق شدن در نزدیکی مناطق ساحل طراحی کرده اند. هواپیماهای بدون سرنشین از قابلیت پرواز در شب و استفاده در مأموریت های شناسایی طولانی پرواز برخوردار هستند، اما محققان بدنبال توسعه عملکردهای پهپادها برای «امین ریگی» مدیر لابراتوار RTS‌ در تهران با همکاری سعید طالبی، مسعود نوروزی، حسین صفری، مجید سعیدی و امین میرآخورلی طرح ربات امداد هوایی «پارس» را ارائه کرده اند؛ هدف اصلی طراحی این ربات، نجات افراد در حال غرق شدن در نزدیکی خطوط ساحلی بویژه در حوزه دریاچه خزر عنوان شده است.

 


ادامه مطلب

 

سوالات آزمون دکتری شیمی 92- گرایش شیمی فیزیک

ادی

 

 

 

برای دانلود دفترچه اختصاصی  آزمون دکتری شیمی 92- گرایش شیمی فیزیک به ادامه مطلب بروید.

 

 

پاورپات

ادی

 

 

 

پاورپات یک راه جدید برای بدست آوردن الکتریسیته است.این وسیله انرژی حرارتی را به صورت مستقیم به برق تبدیل می کند و جهت شارژ هر نوع وسیله یو اس بی مانند موبایل،آی پد و.... مناسب است.



 


ادامه مطلب

 

 

 

 

 

سه فضانورد برای نخستین بار با استفاده از یک مسیر میانبر رهسپار ایستگاه فضایی بین‌المللی شدند و در کمتر از شش ساعت از پایگاه فضایی بایکنور قزاقستان به ایستگاه مدارگرد رسیدند.این مسیر سریع‌السیر که برای اولین بار برای انتقال فضانوردان به ایستگاه فضایی مورد استفاده قرار گرفته است زمان همیشگی این سفر را حدود 45 ساعت کاهش داد و به کریس کاسیدی، فضانورد امریکایی و پاول وینوگرادوف و الکساندر میسورکین، فضانوردان روس اجازه داد تا ماموریت 5.5 ماهه خود را به سرعت آغاز کنند.

 


ادامه مطلب

 

 

 

 

 

دانشمندان دانشگاه استنفورد در دستاوردی جدید که می‌تواند منجر به ساخت دستگاههای زیست‌تجزیه‌پذیر مبتنی بر سلول زنده با قابلیت شناسایی تغییرات در محیط شود، موفق به ساخت یک رایانه زیستی شده‌اند که درون سلولهای زنده کار می‌کند.دانشمندان در این دستاورد خود یک ترازیستور از دی‌ان‌ای و آر‌ان‌ای موسوم به «ترانسکریپتور» ساخته‌اند که به کنترل جریان آنزیم پلیمراز آران‌ای در کنار دی‌ان‌ای در یک سلول می‌پردازد.

 


ادامه مطلب

 

فیلمی بسیار جالب در مورد مرکز ثقل و تعادل

ادی

 

 

 

برای دانلود فیلم اینجا را کلیک کنید.

منبع : olooms.ir

 

 

 

ذره پروتون در حال آب رفتن است؟

ادی

 

 

 

یک تیم بین‌المللی از دانشمندان با اندازه‌گیری دقیق پروتون دریافتند که این ذره در حال کوچکتر شدن است.این محققان پی بردند که قطر این ذره ۰٫۸۴۰۸۷ فمتومتر بوده که حدود چهار درصد کوچکتر از قطر پذیرفته شده ۰٫۸۷۶۸ فمتومتر است.هر فمتومتر برابر با یک میلیارد میلیاردم متر بوده که برای نمایش کوچک بودن آن باید گفت که طول موج پرتو گاما ۱۰۰ برابر طولانی‌تر است.اگراین اندازه کوچکتر درست باشد، باید مشکلی در درک فیزیکدانان از الکترودینامیک کوانتومی وجود داشته باشد که چگونگی تعامل نور و ماده را کنترل می‌کند.

 


ادامه مطلب

 

 

 

 

 

سایت الف در یادداشتی عملکرد مدارس ایرانی خارج کشور را در جذب دانش‌آموز ناموفق ارزیابی کرده و به دلایل این مساله پرداخته است.مدارس ایران در خارج از کشور می‌توانند با حمایت خانواده‌های کارمندان مامور دولت، خانواده‌هایی که به صورت موقت به خارج از کشور عزیمت می‌کنند و یا دوستداران سیستم اموزشی ایران زمینه‌ساز تحکیم و ترویج فرهنگ و زبان ایران اسلامی در بین ایرانیان مقیم خارج و حتی سایر اقوام و ملل نیز باشند، که متاسفانه به دلیل چالشهای عدیده نتوانسته اند ماموریتهای اساسی خود را به عرصه ظهور برساند و علی‌رغم هزینه میلیونها دلار در سال تامین‌کننده نظر ایرانیان و مسئولان محترم نظام جمهوری اسلامی نیستند.

 


ادامه مطلب

 

تولید نانوسیم‌های کربنی با ابعاد بسیار کوچک

ادی

 

 

 

 

یک تیم تحقیقاتی موفق شد نانوسیم‌هایی با پیکربندی الماسی درون نانولوله کربنی ایجاد کند.نانومواد کربنی دارای ویژگی‌های منحصر به‌فردی هستند که موجب می‌شود از آنها برای حوزه‌های مختلف استفاده کرد برای مثال می‌توان از این مواد در تولید قطعات الکترونیکی، مولد‌های انرژی و مصالح ساختمانی سبک استفاده کرد.اخیرا مقاله‌ای تحت عنوان "Evidence of Diamond Nanowires Formed inside Carbon Nanotubes from Diamantane Dicarboxylic Acid" در نشریه Angewandte Chemie به چاپ رسیده است که در آن محققان یک تیم تحقیقات بین‌المللی موفق شدند فرآیند جدیدی ارائه کنند که می‌توان با استفاده از آن نانوسیم‌های کربنی ویژه‌ای را تولید کرد. 

 


ادامه مطلب

 

زهر زنبور، قاتل ویروس ایدز

ادی

 

 

 

 

ورود سم حشرات به بدن می‌تواند آسیب‌زا یا حتی کشنده باشد اما محققان اخیرا دریافته‌اند که در زهر زنبور ماده‌ای وجود دارد که می‌تواند با قرارگرفتن در یک کپسول نانو به جنگ ویروس HIV برود.امید می‌رود که با ساخت ژلی از این نانوذرات بتوان از ورود HIV به بدن جلوگیری کرد.جزئی از زهر زنبور با بسته‌بندی در حباب‌های بسیار کوچک می‌تواند HIV را ضربه فنی کند! دانمشندان با آزمایش سیستم ارسال در بشقاب‌های آزمایشگاهی گزارش می‌دهند که این نانوذرات به ویروس می‌چسبند و بدون تخریب سلول‌ها، آن را نابود می‌کنند؛ فناوری که شاید روزی با آزمون‌های بیشتر از ابتلا به HIV در بعضی افراد جلوگیری کند.

 


ادامه مطلب

اطلاعیه
مجله اینترنتی داش پیام‎

بنر مهمان
درباره ما
Profile Pic
سلام به همه ی جوان ها و ایرانیان عزیز.من این وبلاگ رو ساختم تا شما هر چیزی رو که میخواین از داخل وبلاگ ببنید و دانلود کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • آهنگ جدید ایرانی
  • بزرگترین سایت موزیک ایران
  • فروشگاه اینترنتی خرید آسان
  • فروشگاه هاردی | خرید پستی
  • سایت غاوین
  • ستاره سرگرمی
  • سرگرمی داغ داغ+18
  • بروزترین سایت دانلود اهنگ ‏
  • جوک تو جوک
  • دانلود آهنگ شاد جدید ترانه و موسیقی شاد شاد شــــــاد
  • دانلودها
  • چت روم گرگانی ها
  • پاورپوینت های درسی
  • دانشگاه فرهنگیان
  • بانک نرم افزار شهرامام
  • حجت اسماعیلی
  • جوان پارسی
  • پــــَ نــــَ پــــَ . دنیایی طنز و شادی و دانلود رایگان
  • مطالب مفيد و سرگرمي
  • jam
  • فور یو طنز
  • اس ام اس | جوک 92
  • خرید اینترنتی
  • ژاوین(دانلود اموزش اخبار و ...)
  • اس ام اس
  • عینک آفتابی ریبن
  • گن لاغری مردانه اصل
  • تبادل لینک
  • گن لاغری مردانه اصل
  • مجــله اینتـــرنتـــی داش پیـــام
  • فروشگاه اینترنتی
  • قالب وبلاگ،ابزار وبلاگنویسی
  • سایت عاشقانه لاور فان
  • تبادل لينك
  • تبادل لینک
  • دانلود فارسی ایرانیان
  • جوان
  • رضا دیزاین
  • دانلود فایل صوتی دوبله برای فیلم و انیمیشن
  • وبتیک!یه انتخاب خش
  • سایت عاشقانه لاویر
  • بیا تو تک موزیک
  • موزال دانلود
  • ♥سایت عاشقانه لاویر ♥
  • خرید آموزش ویندوز 7
  • لینک سی | تبادل لینک رایگان
  • 98سافت
  • حامد نیمباز-محمد كياني
  • افزايش بازديد سايت و وبلاگ کاملا رايگان و واقعي
  • اس ام اس
  • جوان
  • کلبـــه تنهــــــــایی!!!
  • خرید آموزش دفاع شخصی
  • خريد عينك
  • گن لاغری
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    عملکرد وبلاگ رو چه طور میبینید؟
    شمارنده
    آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 140
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 101
  • باردید دیروز : 231
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 115
  • بازدید هفته : 489
  • بازدید ماه : 430
  • بازدید سال : 11,436
  • بازدید کلی : 212,975
  • ساعت وبلاگ