loading...
مرجع تخصصی پروژه های معماری و عمران
حسین سلامیان بازدید : 794 چهارشنبه 01 آذر 1396 نظرات (0)

خرید عینک ری بن کلاپ مستر مردانه زنانه بچه گانه 2014 خرید عینک ری بن کلاپ مستر جدیدترین عرضه کمپانی معتبر Ray Ban می باشد. شیشه های این عینک را می توان با شيشه هاي طبی تعویض نمایید. طراحی این مدل به صورتی بوده که با تمامی چهره ها متناسب باشد. از تهیه این مدل استثنایی هرگز پشیمان نخواهید شد... عينك مذكور به دليل طراحي بسيار زيبا و مدرن توانسته است محبوبيت بسياري در بين اقشار مختلف مخصوصا بازیگران سینما و خوانندگان بدست بياورد. جنس دسته های این عینک از فیبر کربن بوده و این قابلیت سبکی بینظیری به محصول اضافه کرده که شما بر روی صورت خود سنگینی عینک را به هیچ وجه حس نمی کنید.

  

خرید عینک ری بن کلاپ مستر مردانه زنانه بچه گانه 2014

 

 

خرید عینک ری بن کلاپ مستر مردانه زنانه بچه گانه 2014 سالهاست که از عینکهای آفتابی چه بصورت مد و یا جهت تامین راحتی بیشتر در مقابل نور شدید، استفاده می شود. چشم پزشکان معتقدند دلیل دیگری نیز برای استفاده از عینکهای آفتابی وجود دارد که آن هم تامین سلامت طولانی مدت چشمها در موقعیت های مختلف است. نتایج چندین مطالعه ده ساله اخیر نشان میدهد که ساعتها اقامت در شرایط آفتابی و بدون حفاظ کافی در مقابل چشم شانس بروز بیماریهای چشم را افزایش میدهد. عینک آفتابی Louis vuitton ، این مارک را همه می شناسید و با نام لاتین مخفیف LV در سایت ها و مغازه ها دیده اید خرید عینك آفتابی Louis vuitton لوییس ویتون یكی از معروف ترین و معتبرترین عینك آفتابی های مردانه و زنانه در دنیا می باشد كه جدیداً خوانندگان و هنرمندان از آن استفاده می كنند . تصاویری از این عینك آفتابی را می توانید در زیر مشاهده نمایید.

 


فروش  عینک ری بن کلاپ مستر مردانه زنانه بچه گانه 2014 جنس لنز این عینک از نظر پزشکی تائید شده میباشند. این عینک دارای uv 400 کامل می باشد در نتیجه علاوه بر زیبایی ، محافظت از چشم ها را در مقابل نور خورشید به خوبی انجام میدهد .متاسفانه به این موضوع در ایران اهمیت خاصی داده نمیشود ولی ما به شما توصیه میکنیم حتما به چشمان خود احترام بگذارید چرا که تا پایان عمر به آنها نیاز دارید. و این نکته بسیار مهم است که عینک آفتابی دارای استاندارد کامل بوده و از چشمانتان محافظت کند. عینک آفتابی غیر استاندارد نه تنها از چشم محافظت نمیکند بلکه به چشم آسیب نیز میرساند.

حسین سلامیان بازدید : 364 چهارشنبه 01 آذر 1396 نظرات (0)

سايت اينترنتي خريد اينترنتي انواع عينك پليس مدل زنانه دخترانه در طرح هاي مختلف

 

خريد عينك زنانه

 

خريد پستي عينك برهترين مارك هاي  پليس مدل زنانه دخترانه  در طرح هاي متنوع و شيشه دودي شيشه شفاف شيشه آبي شيشه رنگي طراحي اين مدل به صورتي بوده كه با تمامي چهره ها متناسب باشد براي سلايق مختلف تهیه و عرضه شده برای اولین بار توسط فروشگاه دایان با قیمت فوق العاده اولین و تنها عرضه کننده ی عینک پلیس در ایران با بهترین کیفیت .عينك مذكور به دليل طراحي بسيار زيبا و مدرن توانسته است محبوبيت بسياري در بين اقشار مختلف بدست بياورد..لنزهاي اين عينك داراي استاندارد UV400 جهت محافظت از اشعه ماوراء بنفش است. اين عينك قابل استفاده براي آقايان و خانمها مي باشد. این عینک به صورت کاملا اصلی و با یووی 400 و با استاندارد کامل جهانی عرضه میشود يك عينك آفتابي مناسب بايد واجد چند ويژگي باشد كه از سوي انجمن اپتومتري آمريكا تعريف شده است:  شيشه هاي عينك بايد ۱۰۰ـ۹۹ درصد اشعه ماوراي بنفش خورشيد را جذب كند. به ميزان ۹۰ـ۷۵ درصد از شدت نور مريي بكاهد. خود انجمن اپتومتري آمريكا اعلام كرده كه عمده عينك هاي مد روز فاقد اين ويژگي هستند. باعث تغيير ماهيت نور و تصاوير نشود


حسین سلامیان بازدید : 396 چهارشنبه 01 آذر 1396 نظرات (0)

خريد اينترنتي عينك شيك ديد در شب CRISLI مخصوص زنانه مردانه

خريد اينترنتي عينك شيك ديد در شب CRISLI

 

خريد پستي عينك ديد در شب این عینک به طور ویژه برای اصلاح کاهش نزدیک بینی در تاریکی، کاهش درخشندگی، کنتراست آبی تیره محیط اطراف بدون تغییر کردن ادراک رنگ و نهایتاً ارائه رانندگی ایمن تر بعد از تاریکی هوا طراحی شده است. فریم دید در شب از تیتانیوم ساخته شده و با الاستومرها پوشیده شده است. بنابراین این عینک بسیار سبک و با قابلیت انعطاف پذیری در اطراف شقیقه است و بسیار شیک برای رانندگی خواهد بود. از جمله امتیازات این عینک این هست که نور مزاحم چراغهای ماشینهای جلوی را خنثی میکند و شب را مانند روز روشن خواهید دید . فقط چند قدم با جذابیت و ایمنی دید در شب فاصله دارید از اولین كسانی باشید كه این عینك را امتحان می كنند !!! فیزیک عینک های دید در شب کاری که عینک های دید در شب انجام میدهند این است که نور ضعیف محیط را که عملا برای چشم غیر مسلح قابل رویت نیست تقویت نموده و پس از تبدیل به طیف قابل رویت ان را در یک صفحه دو بعدی در مقابل هریک از چشمان راننده قرار میدهد در هر یک از لوله های عینک فوتونهای منعکس شده از یک شی از اپتیکهایی عبور میکنند اپتیکها تصویر آن شی را در قسمت پیشین یک فتو کاتد ارسنیوری گالیمی متمرکز می سازند این فتو کاتد الکترونهارا به نسبت میزان فوتو نهایی که از طرف ان شی به قسمت پیشین ان میایند به طرف بیرون پرتاب میکنند . الکترون های ازاد شده از داخل یک صفحه ریز کانالی (ریز مجرایی)که خود به شکل یک نان بستنی دایره ای شکل نازک به اندازه یک سکه ربع دلاری بوده و دارای 10میلیون لوله شیشه ای نازک میباشد کمانه میکنند این لوله های شیشه ای نازک 8درجه نسبت به الکترونهایی که به طرف انها میایند انحراف دارند و داخل انها از ماده ای پوشانده شده که با هر بار کمانه کردن الکترونهای بیشتری را ازاد کرده و سیگنالهای ورودی را هزاران برابر تشدید میکند.

حسین سلامیان بازدید : 433 چهارشنبه 01 آذر 1396 نظرات (0)

خريد اينترنتي پستي جديدترين مدل عينك دودي آفتابي طرح زنانه مدل 2013

خريد عينك زنانه دخترانه 

خريد عينك آفتابي زنانه

خريد بهترين مددل عينك آفتابي مجلسي زنانه مدل 2013 

خريد عينك آفتابي دخترانه

خريد عينك دودي وآفتابي مدل زنانه 

عینک آفتابی زنانه DIOR به همراه کیف و دستمال مخصوص طراحي برتر ويژه سال 2013 عينك فوق اسپرت با طراحي جديد شناخته شده به عنوان عينك محبوب هنرپيشگان با ستارگان همراه شويد فقط چند قدم با جذابيت فاصله داريد از اولين كساني باشيد كه اين عينك را امتحان مي كنند !!! بدون شک استفاده از عینکهای با کیفیت علاوه بر اینکه از چشمان شما محافظت می کند باعث زیبایی تحسین برانگیز چهره شما نیز خواهد شد. عینک آفتابی زنانه DIOR یکی از معروفترین و پرفروشترین عینکهای این کمپانی بزرگ میباشد که مطمئنا شما هم تا کنون این عینک معروف را بر چشمان دوستان و آشنایان خود دیده اید. عينك مذكور به دليل طراحي بسيار زيبا و مدرن توانسته است محبوبيت بسياري در بين اقشار مختلف مخصوصا بازیگران سینما و خوانندگان بدست بياورد.لنزهاي اين عينك داراي استاندارد UV400 جهت محافظت از اشعه ماوراء بنفش است. لنز این عینک از نوع UV 400 ضد خش با رنگ ثابت میباشد که در آن از تکنولوژی آنتی رفلس استفاده شده است و برای ساخت آن از یک نوع پلیمر استفاده شده است و البته به غیر از اشعه uva اشعه های uvb ، uvc را نیز دفع میکند و باعث میشود تصاویر را با رنگ شفاف ببینید. طراحی این مدل به صورتی بوده که با تمامی چهره ها متناسب باشد. حتما این مدل بی نظیر و استثنایی را تهیه کنید ... عينك فوق العاده جديد با طراحي مدرن جذابيت و زيبايي حق شماست… فقط چند قدم با جذابيت فاصله داريد از اولين كساني باشيد كه اين عينك را امتحان ميكنند!!

حسین سلامیان بازدید : 407 چهارشنبه 01 آذر 1396 نظرات (0)

خرید اينترنتي پستي انواع بهترين مدل فشن عینک آفتابی مردانه زنانه دخترانه فروشگاه خريد عينك بازيگران خريد آنلاين عينك دودي و شيشه رنگي راهنماي خريد عينك براي زنان و مردان خوش تيپمصاحبه پیش روی شما اطلاعات مفیدی درباره خرید و فروش عینک در اختیارتان قرار می دهد اگر می خواهید عینک مناسبی تهیه کنید بد نیست این مقاله را بخوانید. آقای رضا شمس آبادی یکی از جوانان موفق در زمینه واردات و فروش عینک در ایران هستند فرصتی دست داد تا با ایشان صحبت دوستانه ای داشته باشیم و در عین حال اطلاعات مفیدی درباره خرید عینک از ایشان بگیریم امیدوارم مورد توجه خوانندگان محترم یاد بگیر دات کام قرار گیرد. با سلام لطفا خود را معرفی کنید و بگویید درچه زمینه ای فعالیت دارید؟ رضا شمس آبادی هستم در زمینه واردات و پخش عینکهای طبی و آفتابی فعالیت دارم. چند سال است در زمینه عینک فعالیت دارید؟ 11سال هنگام خرید عینک آفتابی به چه نکاتی باید توجه کرد؟ 1:عینکی که انتخاب می کنید حتما باید اندازه صورتتون باشه و فاصله بین دو شیشه یعنی قسمتی که روی بینی شما قرار می گیره اندازه بینی شما باشه تا اصطلاحا روی بینی شما خوب بشینه. 2:از عینکهای سبک استفاده کنید تا شما رو زود خسته نکنه. 3:فقط از از فروشگاه های معتبر که به صورت تخصصی در زمینه عینک فعالیت می کنند خرید کنید. 4:توجه داشته باشید گرونی و یا ارزونی عینک ربطی به کیفیت اون نداره و عینکی تهیه کنید که توسط شرکت معتبر و با استاندارد وارد شده باشه اینو از فروشنده بخواهید که با مدرک به شما توضیح بده. وقتی چنین سوالات تخصصی می پرسید احتمالا پاسخی داده می شود که با دقت در آن می توان سوالات دیگری هم پرسید. آیا برای افرادی که به عینک حاسیت پوستی دارند جنس خاصی وجود دارد؟ کسانی که حساسیت پوستی دارند میتونن از عینکهای کائوچو و یا پلاستیکی استفاده کنن و هرگز از عینکهای فلزی استفاده نکنند. بیشتر مشتریان از چه چیزی شکایت می کنند؟ بیشتر مشتریان از قیمتها شکایت دارند چون ثباتی در قیمت گذاری در بازار عینک وجود ندارد. اگر جنس غیر چینی بخواهیم آیا در بازار یافت می شود یا اینکه همه کپی هستند و اگر عینک جنس مناسب پیدا می شود چگونه می توان آنرا تهیه کرد؟ بله جنس غیر چینی در بازار یافت می شود اما 95 درصد عینکها چینی هستند و هم از جنسهای خوبی برخوردار هستند و هم نه.باید از فروشگاه معتبر خریداری کرد. بهترین شیشه ای که می توان برای یک عینک آفتابی انتخاب کرد چه نوعی است و باید چه قابلیت هایی داشته باشد؟ نمی شه گفت بهترین شیشه چه نوعی هست چون شیشه ها کابردهای مختلفی دارند.یه شیشه یا عدسی خوب اول باید شفاف باشه موج نداشته باشه و UV داشته باشه. برای خرید فریم عینک طبی به چه نکاتی باید توجه کرد؟ 1:سبکی آن 2:اندازه صورت شما باشه 3:عدسی شفاف داشته باشه 4:UVداشته باشه 5:عدسی موج نداشته باشه 6:قیمتش مناسب باشه معمولا عینکهای چینی خوب از 50 تومن هست تا 150 تومن چگونه می توان از اصل بودن شیشه عینک آفتابی در برابر امواج مضر خورشید اطمینان حاصل کرد؟ عینک فروشی های معتبر دستگاه تست UV دارند و باید بخواهید با دستگاه برای شما تست کنن که UV آن 400 باشه. عدسی رو جلو نور بگیرید باید شفاف باشه عدسی رو جلو خود بگیرید و به یه خط موازی نگاه کنید و عینک رو به به بالا و پائین ببرید اگر خط موازی تکان نخورد عدسی آن موج نداره

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 124
  • بازدید ماه : 120
  • بازدید سال : 3,617
  • بازدید کلی : 38,476