loading...
کانون گرگان دانلود
پیام خوش آمدگویی
به وبلاگ کانون گرگان دانلود خوش آمدید کانون گرگان دانلود مکانی برای اوقات فراغت شما www.javanzaman.rozblog.com /// www.javanzaman.r98.ir/// www.javanzaman.rzb.ir
توضیحات وبلاگ
عکس ,فیلم سانسورشده,موزیک,آهنگ و هرچی که دلتون بخواد....فقط برای شما...وبه خاطر شما...فقط وفقط در سایت کانون گرگان دانلود...اوقات فراقت را با ما پر کنید....
بنر وبلاگ

jadidadl.rozblog.com

admin بازدید : 283 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)

 The Aero Clock 3.03 ساعت آنالوگ برای دسکتاپ

The Aero Clock 3.03 یک نرم افزار کوچک کاربردی برای ویندوز میباشد که با نصب آن یک ساعت زیبای آنالوگ بر روی دسکتاپ شما به نمایش گذاشته خواهد شد. شما میتوانید آن را تنظیم کنید و وضوح تصویر ، ظاهر ، رنگ و... آن را بر روی ویندوز خود تغییر دهید.

 

www.Clickkon.com

برای دانلود اینجا را کلیک کنید.

بالینک مستقیم

admin بازدید : 342 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

رضا صادقی از ازدواج و همسرش می گوید - آکا

 
 
مجله ایده آلزندگی طرف دیگرش را برای رضا صادقی رو کرد، شاید هنوز هم خیلی‌ها در اوج افسردگی درآهنگ«وایسا دنیا من می‌خوام پیاده شم » خودشان و غصه‌هایشان را گم کنند اما برای خود رضا صادقی این خبرها نیست. این را از آنجایی فهمیده‌ام که عصر یک روز زمستانی به گوشه دنجش در محدوده غرب تهران رفتیم صدای ملایم موزیک استیوی واندر،  هویت این خانه را بیشتر آشکار می‌کرد؛ خانه یک هنرمند. هنرمند مشکی‌پوش که شاید هنوز هم خیلی‌ها از اینکه چرا به زعم او مشکی رنگ عشق است سر درنیاورده‌اند اما خودش چنان پایبند قطعه شعر مشهورش است که از قرار روز عروسی‌اش هم مشکی به تن کرده.اما اکنون دیگر ورق زندگی‌اش برگشته است و این همان طرف دیگر زندگی است که انگار روح بخشیده به تنهایی او. ظاهر رضا صادقی به همان سادگی همیشه است و البته‌ ساده‌تر از این حرف‌ها حرف دلش است که می‌زند.  از ماجرای آشنایی با همسرش تا آرزوی داشتن سه بچه. همه چیز را به همین سادگی برایمان می‌‌گوید.

رضا صادقی از ازدواج و همسرش می گوید - آکا

  احساس کردم دیگر نباید بگردم

 یک چیزی که برای من جالب است این است که در بین ستاره‌های سینمای فعلی تقریبا اغلبشان ازدواج نکرده‌اند اما ستاره‌های موسیقی بالعکس همه ازدواج کرده‌اند.
 به نظرم ستاره‌های سینمایی چهره‌هایی هستند که دیده می‌شوند، صدا نیستند. بیشتر آنها هم اهل تفکر  نیستند یعنی چیزی را می‌گویند که به آنها گفته می‌شود و حرکتی را دارند که از آنها خواسته می‌شود. خب طبیعی است که مخاطبان هم خودشان را به آنها نزدیک می‌دانند چون تصویرشان را دارند، خم شدن، ایستادن، خوابیدن و نشستن آنها را می‌بینند. اما ما صداییم. برخلاف اینکه تماشاچی‌های حضوری‌مان خیلی بیشتر از سینمایی‌هاست اما به دلیل شرایط دنیایی‌مان تنها مانده‌ایم.  مسائل حواشی تنهایی برای ما کم‌کم افسردگی می‌آورد و نتیجه پیر شدن و در نهایت مرگ تدریجی است. مرگ فقط این نیست که صدای الله اکبر از زیر جسدت بلند شود، نه، مرگ این است که تو در خانه بمانی و احساس کنی که در و دیوار لحظه به لحظه به تو نزدیک‌تر می‌شوند و خفه‌ات می‌کنند. هر آدمی در زندگی‌اش اتفاقات عاطفی زیاد داشته، همه ما داشته‌ایم، هرکس بگوید نه دروغ گفته ولی من احساس می‌کنم که یکی از اتفاقات عاطفی من همین قضیه بود که بعد از سال‌ها احساس می‌کردم که لازم نیست دیگرجست‌و‌جو کنم و شریک زندگی‌ام را پیدا کرده‌ام و آنچه روبه‌روی من است همانی است که باید باشد. من همیشه خودم بودم یعنی احساس نکردم باید چیز دیگری باشم که کسی از من خوشش بیاید، من همینم کم یا زیاد، خوب یا بد همین هستم و خدا را شکر که همسر من هم اینطور است. او هم کم یا زیاد، خوب یا بد همانی است که می‌بینمش و این برای من خیلی ارزش دارد.

  وقتی به کنسرت اصفهانی رفتم مثل یک بچه ذوق کردم


وقتی من می‌خوانم، مردم می‌گویند باید رفت و این تفکر را دید، باید رفت و شنید. اما همین خواننده‌ها یک‌بار، دو بار، سه بار، چهار بار جواب سلام بزرگ‌تر را هم دیگر نمی‌دهند. من منت سرم بود روزی که افتخار داشتم و به کنسرت آقای اصفهانی رفتم به دلیل اینکه وقتی در کنسرت نشسته بودم مثل یک بچه ذوق می‌کردم. چرا؟ چون کسی بود که یک روز با آلبوم‌هایش زندگی می‌کردم و الان روبه‌روی او نشسته‌ام و اسم من را می‌آورد. لذت می‌برم اتفاقا به جای اینکه در حضور او روی صندلی راحت بنشینم باید جمع و جور بنشینم ولی الان این تفکر با باد به غبغب انداختن آدم‌ها جایگزین شده است. چرا ما برهه برهه خواننده داریم. یک خواننده با یک ملودی می‌آید و می‌رود. چه اتفاقی می‌افتد که عده‌ای می‌روند و چه اتفاقی می‌افتد که یک عده می‌مانند؟ برای اینکه یک عده از اهل جراید بزرگوار، بی‌‌دلیل رضا صادقی و امثال رضا صادقی را بزرگ می‌کنند. مردم فکر می‌کنند که تمام هنرمندان همین‌هایی هستند که درباره آنها نوشته می‌شود و به اشتباه طرفدار وی می‌شوند.

به آهنگ «کوچه» احسان خواجه‌امیری حسادت می‌کنم

  خودت دوست داری با چه کسی بخوانی؟

از بین خواننده‌های خارجی حتما دوست دارم روزی با استیوی واندر بخوانم. کنارش یک «اهم» بگویم برایم کافی است. به نظر من رؤیا نیست، اتفاق شق‌القمری نیست، از خواننده‌های داخل ایران هم خیلی دوست دارم با احسان خواجه‌امیری بخوانم و این اتفاق هم روزیش می‌افتد. با بابک جهان‌بخش دوست داشتم بخوانم و خواندم. چون جنس صدایش را از همان زمان که تازه شروع به کار کرده بود، دوست داشتم. آن زمان کارهای او خیلی قدرتمند نبود، خودش هم به این قضیه اذعان دارد ولی جنس صدایش به دل می‌نشیند و این جنس صدا را می‌پسندم. همیشه فکر می‌کردم اگر با هم بخوانیم اتفاق خوبی خواهد افتاد. خدا را شکر مردم کار بابک را که من مهمانش بودم، دوست داشتند. چون بعضی‌ها به من می‌گویند چقدر کار جالبی است آهنگی که بابک با شما خوانده است و من می‌گویم، نه! من مهمان بابک بودم.

  احسان می‌گوید، دوست دارد آهنگ وایسا دنیای تو را بخواند، تو کدام آهنگ او را دوست داری؟

من همیشه دوست دارم آهنگ «کوچه» احسان را بخوانم. در کل زندگی‌ام فقط به این آهنگ احسان حسادت کردم و می‌گویم ای کاش من زودتر به آن آهنگ رسیده بودم، اتفاقا احسان چقدر هم خوب آهنگ را خوانده، راستش بیشتر از اینکه خوب خوانده لجم گرفت و می‌گویم ای کاش من آن آهنگ را می‌خواندم.

رضا صادقی از ازدواج و همسرش می گوید - آکا

 چرا 2 خواننده در ایران در یک قاب نمی ایستند؟

  مسئله‌ای که برای من جای سؤال دارد این است که چرا در تمام دنیا بین خواننده‌ها همخوانی و پاس دادن آهنگ‌ها به هم وجود دارد اما در ایران عکس گرفتن 2 خواننده با یکدیگر آنقدر مشکل است؟

به نظر من این مشکل برمی‌گردد به اهالی جراید، منظورم این است که تمام غرور اهالی موسیقی به مطبوعاتی‌ها برمی‌گردد. بدون تعارف بگویم یک زمانی خیلی سخت بود عکس یک هنرمندی روی جلد مجلات و روزنامه‌ها بیاید اما الان می‌بینم بی‌زحمت هم می‌شود کنار شما خبرنگارها بود و مفصل‌ترین مصاحبه را با شما دوستان مطبوعاتی داشت و حتی به راحتی عکست هم روی جلد بیاید. طبیعی است وقتی  به اندازه من چیزی  به من داده شود دوست دارم انگیزه‌ام را بیشتر کنم که این ورودی بیشتر شود ولی  وقتی خودم کوچک باشم اما ورودی‌ام زیاد باشد نمی‌توانم تحمل کنم، آن‌وقت نمی‌توانم بپذیرم  کسی کنارم  بخواند چون آنقدر بار چیزهایی که روی دوشم است زیاد شده و دوستان مطبوعاتی و یکسری آدم مهربان تحویلم گرفته‌اند که دیگر نمی‌توانم حضور یک هنرمند دیگر را کنار خودم تحمل کنم.

همین الان اگر دقت کنید پیشکسوتی شوخی شده است. شما با تمام پیشکسوتی‌ات کنار یک جوان می‌ایستی، می‌خوانی. فردا، پس‌فردا از کلمه استاد و پیشکسوت می‌گذری و به شوخی‌های بی‌ربط می‌رسی و بعد مدعی پیدا می‌کنی. مگر می‌توان منکر شد آقای عباس بهادری که «گل می‌روید به باغ» را خواند و آن زمان جرات پیدا کرد مردم را با یک فضای دیگری از موسیقی آشنا کند. دلیل اینکه می‌گویم مقصر شما اهل جراید هستید، این است که یک‌شبه رضا صادقی را بزرگ می‌کنید  مردم هم فکر می‌کنند در موسیقی پدیده‌ جدیدی هستید. بعضی وقت‌ها یکسری از مسائل را مردم از سر زیاد شنیدن پذیرا می‌شوند. البته مردم آگاهند و انتخاب می‌کنند اما گاهی طرف می‌رود ببیند این رضا صادقی که همه می‌گویند روی استیج می‌خواند وایسا دنیا من می‌خوام پیاده شم چه می‌خواند. به هر حال شما خبرنگارها جزو اهالی ادبیات هم هستید اما نمی‌توانید مثل ادبیات هنرمندها بنویسید. خیلی‌ها هستند که نمی‌توانند حتی چهار تا جمله سر و ته‌دار هم به راحتی بگویند این شما هستید که با ادبیات خودتان جملات‌ آنها را اصلاح می‌کنید.



  داستان ازدواج من

  داستان خواننده شدنت را گفتی، داستان ازدواجت چطور بود؟

داستان خاصی نداشت، در سفر به آلمان از طریق دوستانم با خانواد‌ه‌ای آشنا شدم و در مدتی که آنجا بودم احساس کردم باید به این اندیشه باشم که تفکری جز تفکر خودم را بپذیرم، ضمن اینکه همسرم خیلی آدم صادقی است. برخلاف من عصبی نیست، خیلی لبخند می‌زند، مهربان است، آدم‌ها را دوست دارد و به بچه‌ها عشق می‌ورزد.

  جزو طرفداران تو بود؟

بیشتر طرفدار تفکر من بود تا طرفدار آهنگ‌هایم؛ این بیشتر جذبم می‌کرد. تفکرات و حتی مطالعات و مصاحبه‌های من. از مصاحبه‌هایم بیشتر از شعرهایم آگاه بود و این برای من جالب‌ بود.
همسرم سال‌ها از ایران دور بود، با فرهنگ اروپا آشناتر بود. برای من مهم این است که همسرم در یک خانواده اصیل و با تفکرات ایرانی بزرگ شده است.
اصالت همیشه برای من خیلی مهم بوده است. یک ویژگی مثبت  دیگر او سیدزاده بودنش است. پدرخانم من اهل مطالعه و کتاب است، کلکسیون کتاب دارد و از همه مهم‌تر اینکه احساس می‌کنم همسرم، مادر خوبی برای بچه‌های من است. بدون تعارف می‌گویم همه مردهای جهان بعد از مادرشان از همسرشان توقع مادر بودن دارند.واقعا ممنونم که بچه‌بازی‌هایم را طاقت می‌آورد. درکل احساس خوبی به تمام اتفاقات دوروبرمان دارم و یکی از ستاره‌های خوب زندگی من همسرم است.یکی از دلایلی که محل زندگی‌ام را به کرج انتقال داده بودم این بود که نمی‌خواستم ازدواج کنم. دورترین نقطه کرج رفته بودم و با خودم می‌گفتم اینجا ته دنیاست و داستان تمام می‌شود اما حالا وضع فرق کرده است.

رضا صادقی از ازدواج و همسرش می گوید - آکا

  نمی‌توانم بگویم «های» !

   ازدواج تو باعث شد که سر زبان‌ها بیفتد که می‌خواهی برای مدتی از ایران بروی.

آن ‌موقع فکر می‌کردم اگر از ایران هم بروم به تنهایی گرایش پیدا نمی‌کنم. من سرزمینم را دوست دارم. بارها و بارها به کانادا و استرالیا رفته‌ام و مدت زیادی مانده‌ام اما نمی‌توانم در غربت زندگی کنم. اینکه از خانه بیرون بیایم و به جای «سلام» بگویم «های» برایم خنده‌دار است.حاضرم بگویم چند تومان می‌شود تا بخواهم بگویم چند دلار بدهم. شعار شخصی من این است که خانه کوچک پدرم خیلی امن‌تر است تا خانه بزرگ پدر همسایه. چون در خانه همسایه باید همیشه بخندم، اگر لبخند نزنم پرتم می‌کنند بیرون اما در خانه کوچک پدرم می‌توانم گریه کنم، بخندم، عصبی شوم، آرام باشم و جای ماندن دارم.

  فعلا به 3 فرزند فکر می‌کنم

   گفتی همسر من،  مادر بچه‌هایم است مگر چند فرزند می‌خواهی؟


تا الان به 3 بچه فکر کرده‌ایم.

   این فرهنگ پذیرش بچه چطور برای همسر شما جا افتاده؛ به خصوص که در خارج از ایران بزرگ شده‌اند؟

همسرم عاشق بچه‌هاست. ما حتی اسم بچه‌هایمان را هم انتخاب کردیم؛‌ قصه، عشق، ایلیا. درواقع دو دختر دلم می‌خواهد و یک پسر. البته هرچه خدا بخواهد همان است. عشق را به این دلیل انتخاب کردم که در مدرسه به دخترم بگویند «عشق صادقی» خانم «عشق صادقی» بیاید دفتر، دیگر کسی رویش نمی‌شود به عشق من بگوید بالای چشمت ابروست. «قصه» را هم دوست دارم چون صدایش کنند «قصه صادقی». ایلیا را هم چون ارادت خاصی به امیرمؤمنان دارم انتخاب کرده‌ام. نمی‌خواهم اسم علی را انتخاب کنم که اگر بچه بدی از آب درآمد، به اسم علی بی‌حرمتی شود.

سنتی ازدواج کردم

   مراسم خواستگاری شما مراسمی سنتی بود؟ آیا پدر و مادرتان هم حضور داشتند؟

بله، من خیلی دوست داشتم مراسمم ایرانی و منطقی باشد. پدر و مادرم منت بر سر من گذاشتند و به منزل پدری خانمم در ایران آمدند. از پدر و مادر خانمم خیلی ممنونم چون این رنج را از من گرفتند که بخواهم به آنجا بروم و لطف کردند ما را زمانی که برای دید و بازدید آمده بودیم، پذیرفتند!

  با خنده او از درون زیبا شدم

   سرنوشت تو از بندرعباس با سرنوشت کسی در آلمان رقم خورد، چقدر به قسمت اعتقاد داری؟

یکسری اتفاقات جالب برای من پیش آمد، شاید خیلی‌ها اسم این صحبت‌ها را بگذارند  توجیه اما من همیشه برای کارهایم توضیح‌خواستم. همیشه یکسری نشانه می‌دیدم، مثلا می‌گفتم با آدمی که در ایران است  ازدواج نخواهم کرد، به این دلیل که آن فرد کاملا دنبال رضا صادقی خواننده دویده و اگر کسی را انتخاب کنم که از ایران دور بوده، من، خودم را می‌توانم آنطور که هستم معرفی کنم نه آن‌گونه که معرفی شدم. یکسری نشانه‌ هم دیدم که فکر کردم اتفاق مبارکی برای من است. از همه مهم‌تر مهربان بودن اوست، چیزی که از روز اول باعث شد از درون و سراپا زیبا شوم، خنده او بود.

رضا صادقی از ازدواج و همسرش می گوید - آکا

  در این مدت شعری برای او خوانده‌ای؟

در این آلبوم آخرم بله، شعری برای او خواندم.

  اگر عشقی به وجود بیاید، قاعدتا زایشی هم به همراه خواهد داشت. آیا این عشق تو را در خواندن شعر و آهنگ هیجان‌زده می‌کند؟

در آلبوم عاشقتم این موضوع مشخص است. به وضوح عشق را در آلبومم خواهید شنید.

  بهرام رادان سلیقه ام نبود

   کار بازیگرانی مثل «بهرام رادان» که آمدند وارد حوزه موسیقی شدند را شنیدی؟

یک آهنگ بهرام را شنیدم که دوست نداشتم. نمی‌گویم کار بدی بود اما در سلیقه من نبود. من بازی بهرام را خیلی دوست دارم. اگر بهرام بازیگر را نبینم و  فقط صدایش را بشنوم، ذهنم باید آماده دور شدن او باشد؛ مگر اینکه فکر کنم بهرام روزی آمد و یک آلبومی ارائه کرد و من به عنوان یک خواننده از او تشکر می‌کنم که مهمان دنیای خواننده‌ها شده بود. همچنین به من پیشنهادهای خنده‌داری مثل بازی در سریال داده شده است و بعد از «بی‌خداحافظی» پیشنهاد بازی در چند فیلم سینمایی دیگر به من شد اما این پیشنهادها واقعا برای من خنده‌دار بود.

شوخی، شوخی با شخصیتم بازی شد

   شما در برنامه عید با سامان گوران آشتی کردید یا برخوردی با هم نداشتید؟

 من خدا را گواه می‌گیرم، به همین قرآنی که روی طاقچه است قسم می‌خورم هیچ مشکلی با این جوان ندارم.  آن برنامه خنده بازاری هم که اجرا شد، خودم در تصویربرداری حضور داشتم و می‌خندیدم. پیش خودم گفتم چقدر زیبا اجرا می‌کند تا اینکه به نقطه پول رسید؛ متاسفانه یا خوشبختانه ما جامعه طنازی هستیم یعنی خیلی چیزها را می‌شود به جامعه ما با طنز برچسب زد. منظورم این است که خیلی‌ها شوخی‌شوخی در جامعه ما له شدند. وقتی سامان گوران رفت به وادی اینکه پول من را بدهید، من جنوبی‌ام، پولم را می‌گیرم؛ آنجا بود که به من بر خورد؛ البته از گوران ناراحت نشدم. او اجراکننده آن برنامه بود، ما در دنیای موسیقی مثل یک مهره وسط چرتکه هستیم که اگر مارا بالا و پایین بزنند ضربه می‌خوریم؛ حالا از برنامه تلویزیونی هم که ضربه بخوریم دیگر واقعا زور دارد! می‌خواهم بگویم من هم جنوبی هستم. اگر دنبال پولم بودم آن زمان که خیلی‌ها عشق و حال می‌کردندبقچه‌ام بالای سرم نبود. اگر فرضا این‌طور هم باشد، من افتخار می‌کنم اگر امروز احسان و بابک تریلیاردرهای جهان باشند چون خیلی بیشتر باعث افتخار است تا اینکه ببینم  برای یک هنرمند امور خیریه مجبور باشند پول بدهند تا جسدش را از سردخانه تحویل بگیرند. من آن لحظه دلخور شدم اما نه شلوغ کاری کردم و نه شکایتی و نه اصلا قصد شکایت داشتم؛ فقط گله کردم و گله هم فکر نمی‌کنم کار بدی باشد و وقتی هم که احسان علیخانی آمد و گفت: فلانی می‌خواهد از تو عذرخواهی کند، گفتم خیلی ممنون می‌شوم اگر این کار را بکند اما اصلا احتیاجی به این کار نیست، چون او را بخشیده‌ام، فهمیده‌ام این آقا من را دوست دارد که در ذهنش بودم و آمده تقلید صدای من را درآورده است. در دنیا این شوخی‌ها رایج است اما فرق بین اینکه با کسی شوخی کنی یا شوخی‌شوخی با کسی بازی کنی، خیلی است. من احساس کردم شوخی‌شوخی با شخصیتم بازی می‌شود.

  در مراسم ازدواجم هم مشکی پوشیدم

   در مراسم ازدواجت هم مشکی پوشیدی. عکس‌العمل مهمان‌ها در برابر لباس مشکی تو چطور بود؟

خیلی تعجب کردند، اما برای خودم جالب بود که وقتی وارد مراسم می‌شوم با چه عکس‌العملی مواجه‌ شدم. یکی گفت: «اِ». یکی گفت: «رضا؟؟» یکی گفت: «مشکی؟» اما اگر غیر از مشکی می‌پوشیدم تماما روی هر آن چیزی که گفته بودم، باید خط می‌کشیدم. من گفتم «مشکی رنگه عشقه» الان من به عشقی دارم می‌رسم که عشق شاعرانه، قلبی و احساس من است و اگر با رنگی غیر از این بیایم دروغ گفته‌ام.

   این خواسته‌ات را تحمیل هم می‌کنی؟ چون دیده‌ام که دوستانت هم مشکی می‌پوشند.

خیر، آنها واقعا خواسته خودشان است.

   رنگ مشکی شما را دور یک حلقه جمع کرده است؟

خیر، نوع تفکراتمان کنار هم باعث جمع شدنمان دور هم است.

   برادرت هم به دلیل تو مشکی می‌پوشد؟

خیر، شاید شما اتفاقی با تیپ مشکی او را دیده‌اید، محمد رنگ‌های متنوع می‌پوشد و جالب است که در شب‌های کنسرت من حتی یک شبش را هم مشکی نپوشید نامرد! (می‌خندد)

   اگر عشق صادقی بگوید: بابا مشکی نپوش، چه اتفاقی می‌افتد؟

از عشق خواهش می‌کنم اجازه بدهد مشکی بپوشم و اگر قبول نکرد التماسش می‌کنم. فکر نمی‌کنم دخترم راضی شود اشک‌های پدرش را ببیند. درنهایت گریه می‌کنم تا دلش به رحم بیاید و راضی شود.



رضا صادقی به خواننده‌های پاپ نمره می‌دهد

   فکر می‌کنی جایگاه خواننده‌ها  در نظرسنجی مجله زندگی ایده‌آل چطور است و اگر بخواهی از اول تا پنجم رده‌بندی کنی، چه کسانی را قرار می‌دهی؟

رضا صادقی از ازدواج و همسرش می گوید - آکا

1. من بر اساس تلاش‌ها آدم‌ها را انتخاب می‌کنم؛ مازیار فلاحی واقعا در یک تلاش گسترده و خیلی خسته‌کننده به این نقطه رسید و من او را اول می‌گذارم چون خیلی زحمت کشید برای اینکه بتواند احساسش را سالم به مردم برساند.

رضا صادقی از ازدواج و همسرش می گوید - آکا

2. احسان خواجه‌امیری را هم در رتبه دوم می‌گذارم. برای احسان هم به حکم روند همیشه خوبش احترام قائلم. از احسان کمتر آهنگ بد شنیده‌ام؛ آهنگ‌هایش مثل خود احسان فوق‌العاده بوده است.

رضا صادقی از ازدواج و همسرش می گوید - آکا

 3. رتبه سوم را هم به محسن چاووشی می‌دهم؛ به این دلیل که این روزها کمتر می‌بینم کسی فارغ از حضور چهره‌ای خودش دوست داشته باشد ارائه شود و این آدم دنبال نشان دادن چهره‌اش نیست. محسن چاووشی فقط آلبومش را ارائه می‌دهد و مطمئن هستم از بین خیلی کارها آن چند تا آهنگ را انتخاب می‌کند تا به طرفدارهایش ارائه بدهد. این قابل احترام و زیباست.

رضا صادقی از ازدواج و همسرش می گوید - آکا

4.  بعد از محسن به بابک جهانبخش رأی می‌دهم به این دلیل که بابک جهانبخش با یک احساس کاملا خانوادگی و ریشه‌دار از اجرای «اریکه ایرانیان» که گاهی موفق بود و گاهی ناموفق، یک جهش آپولویی داشت و به سالن بزرگ آمد. در یکسری از آدم‌ها می‌بینی که دارند بازی می‌کنند تا ادای مردم‌دوستی در‌آورند ولی در بابک کاملا لمس می‌کنی که خواندنش را برای مردم دوست دارد و به خصوص از وقتی کوچولویش هم به دنیا آمد، این جوان انرژی بیشتری گرفته است.

رضا صادقی از ازدواج و همسرش می گوید - آکا

 5. محسن یگانه را هم در رتبه پنجم می‌گذارم به دلیل صبوری‌اش و جوانمردی‌هایی که در موسیقی تحمل کرد و سرپا ایستاد و ان‌شاءا... در این آلبومی که منتشر کرده به خیلی‌ها ثابت می‌شود که موزیسین اگر موزیسین باشد، هیچ‌چیز جلودارش نیست.

رضا صادقی از ازدواج و همسرش می گوید - آکا

6. بنیامین را هم جزو خواص می‌گذارم؛ او جزو خواننده‌هایی است که مخاطبان خاص دارد و طرفدارهایش می‌دانند از بنیامین چه می‌خواهند بشنوند.

رضا صادقی از ازدواج و همسرش می گوید - آکا

7. سیروان را خواننده نمی‌بینــــــــــم اما قدرتمـــــندتریـــــن و بـــــاهوش‌تریـــــن تنظیم‌کننده موسیقی الکترونیک این مملکت اســـــت و هیچ‌کس نمی‌تواند منکر این قضیه شود. سیروان اگر بخواهد کسی را با هوشش بالا ببرد، می‌تواند.

زندگی

او در ۲۵ مرداد سال ۱۳۵۸ در بندر عباس به دنیا آمد. ابتدا کار خود را با تلاوت قرآن آغاز کرد. علاقه مندی او به موسیقی موجب شد که او مسیرش را به آن سمت تغییر دهد. او در ۲۰ بهمن ۹۰ با دختری ایرانی که ساکن آلمان بوده عقد و یک سال بعد ازدواج کرد.

زندگی حرفه‌ای

اولین تجربهٔ او در موسیقی به آهنگ راز عشق در سال ۱۳۷۱ باز می‌گردد. او در سال ۱۳۷۲ اولین آلبوم خود را با همین نام ارائه کرد. بعد از آن همکاری خود را با گروه هنری کیمیا آغاز کرد و آلبوم‌های گل لاله، رویای شیرین و مستانه و دیوانه را عرضه کرد. بعد از آلبوم گل لاله همکاری خود را با گروه کیمیا قطع کرده و برای پیشرفت در کار به تهران آمد.

علاقهٔ او به هنرمندانی همچون چشم آذر و بابک بیات باعث شد تا آثار او تحت تاثیر آنها قرار گیرد. او در بعضی کارهای خود از اشعار مهدی اخوان ثالث و سهراب سپهری استفاده کرده‌است. او تا امروز نزدیک به ۱۲۰ ترانه در قالب ۸ آلبوم ارائه کرده‌است. او که به مشکی پوش معروف است از ۲۵ مرداد ۱۳۷۲ لباس مشکی بر تن می‌کند. آغار معروفیت او به ترانهٔ مشکی رنگ عشقه در آلبوم مشکی رنگ عشقه بر می‌گردد. وی پس از مشکی رنگ عشقه آلبوم پیرهن مشکی را بصورت رسمی ارائه کرد. آلبوم وایسا دنیا دومین البوم رسمی وی بود که موجی عظیم ایجاد کرد و برترین آهنگ دهه ۸۰ ایران شد.. در نظر سنجی شبکه من و تو و در بخش ترانه‌های ماندگار این اهنگ رتبه ۲۸ ام و بالاترین رتبه خواننده‌های داخلی را کسب کرد. وی مستندی به نام رمز شب را روانه بازار کرد که حقایق در مورد زندگی و کار خود اعلام کرد. بهنام ابطحی موسیقی فیلم سینمایی"پایان دوم" به کارگردانی یعقوب غفاری را ساخته است که رضا صادقی نیز ترانه‌های این فیلم سینمایی را می‌خواند.

وی در سال ۱۳۹۰ آلبوم دیگری به نام آلبوم دیگه مشکی نمی‌پوشم! را ارائه کرد. تراک ۵ این آلبوم به همین نام است. در پی اعلام نام این البوم شایعات نادرستی مبنی بر اتمام مشکی پوشی وی بیان می‌شد که پس از توضیحات خود رضا صادقی و قسمت پایانی این ترک مشخص شد که در این ترانه رضا صادقی می‌گوید: واسه رفتن از این دنیا دیگه مشکی نمی‌پوشم]]! در این آلبوم شعر ۱۲ آهنگ را خود رضا صادقی گفته است. این آلبوم قرار بود با نام‌های ۱۲۱ و یادگاری منتشر شود که یه این نام تغییر کرد.

رضا صادقی در فیلمی با نام بی خداحافظی بازی کرد که قسمت خیلی کوتاهی از زندگی خود وی نیز در این فیلم بوده است.

او با بابک جهانبخش یکی از خوانندگان مطرح ایرانی رابطه خوبی دارد، حتی در آلبوم من و بارون بابک جهانبخش یک ترک به همراه هم خواندند. همچنین وی نیز در آلبوم تو محکومی به برگشتن خشایار اعتمادی تراکی به نام "نمیدونی و میدونم" با او هم خوانی کرد که حاشیه‌هایی به دنبال داشت.

وی در سال ۹۲ و پس از یک سال سکوت آلبوم همین... را در شرایط عجیب وارد بازار کرد... این آلبوم پیش از این قرار بود با نام عاشقتم وارد بازار شود.

مشکلات جسمی

وی در بچگی به بیماری ساده‌ای مبتلا شده بود. که در تنها کلینیک موجود در بندر حضور میابد و بدلیل اشتباه دکتر و تزریق اشتباه در نخاع کلیه اعضای بدن وی فلج شد که به مرور زمان تمامی بدن وی مداوا شد و فقط در قسمت زانوهای پایش ضعفی ایجاد شد.

admin بازدید : 282 جمعه 01 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای هادی زال آقایی به نام غربیه با ۳ کیفیت …

( ترانه و ملودی : هادی زال آقایی – تنظیم : محمود گلی ، سینا سالک )
Hadi Zal Aghaei - Gharibeh

 

 

http://www.musicgostar5.ir/wp-content/uploads/2012/07/Khat1.png
 

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰ MP3

Hadi Zal Aghaei – Gharibeh

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸ MP3

Hadi Zal Aghaei – Gharibeh

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۶۴ OGG

Hadi Zal Aghaei – Gharibeh

admin بازدید : 288 جمعه 01 آذر 1392 نظرات (0)

بیوگرافی بابک جهانبخش

بیوگرافی بابک جهانبخش,بابک جهانبخش,عکس بابک جهانبخش

تصاویر بابک جهانبخش

او از 5 سالگی نوازندگی پیانو را زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بخوم آغاز نمود و بعد از تحصیلات پدرش و پس از بازگشت به ایران علاقه خود را به موسیقی بیشتر دید و به صورت جدی تر موسیقی شرقی را دنبال کرد . پدر یکی از دوستان او استاد مسعود میردامادی صدای او را شنید و با تایید استعداد و صدای بابک جهانبخش بهترین مشوق او شد و این باعث شد تا بابک جهانبخش شروع خیلی حرفه ای را آغاز کند و دوره های آموزشی جدید را طی کرد و در سال 76 مجوز رسمی خود را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دریافت کرد که در آن زمان با تایید محمد علی معلم همراه بود و در همان سال یک کار را برای صدا و سیما ضبط نمود ، در اوایل ، موسیقی بابک جهانبخش سبک پاپ سنتی را دنبال می کرد اما به پیشنهاد یکی از اساتید موسیقی تغییر سبک پاپ سنتی به پاپ را به او دادند و با پذیرش این پیشنهاد باعث شد تا چند سالی وقفه در فعالیتهای او بیفتد اما در این مدت او به آموزش و فراگیری دیگر دوره های موسیقی پرداخت و سرانجام در سال 82 تولید اولین آلبوم او شروع شد و در سال 84 آلبوم چی شده را روانه بازار کرد و در همان سال هم به عنوان دومین پدیده سال انتخاب شد


آلبوم دوم او درسال 87 با نام بی اسم ، آلبوم سوم او در سال 89 با نام احساس و آلبوم چهارم او در سال 90 با نام زندگی من را منتشر کرد .


از مواردی که می توان در مورد بابک جهانبخش یاد کرد اینکه او پس از یادگیری پیانو نوازندگی گیتار را نیز فرا گرفت و سپس مبانی آهنگسازی و تنظیم دوره های تئوریک موسیقی را زیر نظر اساتید بزرگ موسیقی همچون مرتضی دلشاد مجتبی میرزاده مسعود میردامادی و....... را طی کرده و با موفقیت به اتمام رسانده است .

 

  تصاویر بابک جهانبخش

 

بیوگرافی بابک جهانبخش,بابک جهانبخش,عکس بابک جهانبخش

تصاویر بابک جهانبخش

 

بیوگرافی بابک جهانبخش,بابک جهانبخش,عکس بابک جهانبخش

تصاویر بابک جهانبخش

 

بیوگرافی بابک جهانبخش,بابک جهانبخش,عکس بابک جهانبخش

 تصاویر بابک جهانبخش 

 

 بیوگرافی بابک جهانبخش,بابک جهانبخش,عکس بابک جهانبخش

بابک جهانبخش متولد اولين روز سال شست و دو 1 . ساعت ده شب در بيمارستان آگوستا بوخوم (آلمان) به دنيا آمد 2 . اسم شناسنامه ايش علی است 3 . فرزند ارشد خانواده 4 . در دوران كودكی گهگاه با پدر و مادرش به ايران می آمد 5 . در آلمان حتی پدر و مادرش هم با او آلمانی حرف می زدند 6 . از هفت سالگی هفته ای يك بار زير نظر دو معلم ايرانی ، زبان فارسی را ياد گرفت 7 . در آلمان موسيقی جزو درس های مدارس بود و او مجبور بود فلوت را ياد بگيرد 8 . پدرش او را در هشت سالگی به مدرسه ملی موسيقی آزاد شهر بوخوم فرستاد 9 . فوتبال را از سال اول دبستان به صورت جدی آغاز كرد 10 . هفت ساله و هشت ماهه و ده روزه بود كه خواهردار شد 11 . شغل پدر : مهندس الكترونيك با گرايش مخابرات 12 . سال 74 برای چهارمين بار به ايران آمد و اين بار برای هميشه در كشورمان ماندگار شد 13 . با آمدن به ايران ، شش ماه در مدرسه تطبيقی درس خواند و سپس تشخيص داده شد كه به كلاس سوم ابتدايی منتقل شود 14 . در دبيرستان ابتدا رشته رياضی را انتخاب كرد ، سپس به تجربی منتقل شد . بر اساس اصرار پدرش دوباره به رشته رياضی برگشت اما سرانجام در رشته تجربی ديپلم گرفت ! 15 . پدرش به شدت علاقه داشت او خواننده شود 16 . بعد از اقامت در ايران ، خانواده اش بارها به آلمان رفتند و او با مادربزرگش زندگي می كرد 17 . همين تنهايی باعث شد او با رضايت قلبی به سمت موسيقی برود 18 . پدرش دوست داشت او يك خواننده پزشك رزمی كار باشد ! 19 . در ايران براي تيم های نوجوانان و جوانان باشگاه های استقلال ، شاهين ، كشاورز و پيام فوتبال بازی كرد 20 . در رشته كاراته پس از يك سال كمربند مشكی گرفت 21 . در وزن 40 – كيلو دو بار قهرمان كيو كوشين تهران و يك بار هم برنده برنز ايران در وزن 55 – كيلو شد 22 . قرار بود با تيم ملی كيو كوشين كاراته به كانادا سفر كند اما به دليل آنكه دنده چپش مو برداشت ، انصراف داد 23 . می خواست آهنگساز باشد نه خواننده 24 . برای آهنگسازی خودش ترانه هايی مي گفت 25 . مرحوم مسعود مير دامادی ، آهنگساز قديمی اولين كسی بود كه او را به خواننده شدن تشويق كرد 26 . در پانزده سالگی ترانه ای در مدح حضرت رسول (ص) اجرا كرد 27 . صدا و سيما پخش اين ترانه را با اين بهانه كه صدای خواننده "جنسی" است ، منتفی كرد ! 28 . مرحوم مجتبی ميرزاده در اولين سالهای موسيقی پاپ به او توصيه كرد شادمهر را الگوی حرفه ای خود قرار دهد 29 . با برخورد بد مسؤولان وقت صدا و سيما چهار سال سرخورده شد و موسيقی را رها كرد 30 . تا هجده سالگی در ورزش رسمی حضور داشت 31 . شجاع و اهل ريسك 32 . خجالتی 33 . منظم 34 . در خلوت و معمولاً نيمه شب آهنگ می سازد 35 . از هجده سالگی با آهنگسازی صاحب درآمد شد 36 . در چندين و چند برنامه دولتی به صورت زنده ، ترانه های شادمهر عقيلی را اجرا كرد 37 . در هجده سالگی دسته چك گرفت اما تا حالا از آن استفاده نكرده است ! 38 . شغل مادر : خانه دار 39 . بعد از پيانو و كيبورد به سمت يادگيری گيتار رفت 40 . عاشق غذاهای خانگی 41 . به دليل بد اخلاقی تعدادی از فوتباليست ها ، قيد اين رشته را زد 42 . در فوتبال بيشتر هافبك راست بود 43 . عاشق كارتون های دوران كودكی 44 . از معدود افرادی است كه دو بار سرخك گرفته ! 45 . سابقه ابتلا به آبله مرغان و مخملك را هم دارد 46 . رنگ آبی را دوست دارد 47 . از ميان فوتباليست ها به عابدزاده و خداداد علاقه دارد 48 . طرفدار تيم ملی فوتبال آلمان 49 . خريدار اغلب كاست های مجاز 50 . در منزل يكی از خواننده های آماتور با شاهين خسروآبادی آشنا شد 51 . سوم بهمن سال 82 توليد آلبوم "چی شده" را آغاز كرد 52 . طرفدار قديمی سعيد شهروز 53 . اغلب آهنگ های چی شده را خودش ساخت 54 . چی شده و خداحافظ آخرين قطعاتی بودند كه به آلبومش اضافه شدند 55 . بسياری از مديران شركت ها حتی حاضر نشدند كاست او را گوش كنند 56 . بدترين روز زندگی اش را سالروز تولد بيست سالگی اش می داند . همان روز پدرش دچار عارضه قلبی شد 57 . هشت ماه در بيمارستان دی از پدرش پرستاری كرد 58 . هفتم مهر سال 83 با شركت ترانه شرقی قرارداد بست 59 . به سربازی نرفت ،معاف شد 60 . در بيست و دو سالگی بالاخره ديپلم گرفت 61 . ابتدا قصد داشت اسم "زمزمه" را براي آلبومش انتخاب كند ، اما در نهايت "چی شده" را ترجيح داد 62 . آلبومش چهارده ماه بعد از واگذاری امتياز منتشر شد 63 . چی شده همزمان با آلبومهای "پسرم" (سعيد شهروز) و "شاكی" (طوفان) وارد بازار شد 64 . تبليغات آلبوم چی شده در حد صفر بود 65 . نيمی از قطعات آلبوم اولش را اضافه می داند 66 . از ميان بازيگران به شكيبايی ، پرستويی ، حيايی و رادان علاقمند است 67 . از گير دادن بدش می آيد 68 . اغلب ترانه های رضا صادقی را حفظ است 69 . آلبومش در چهار ، پنج ماه نخست انتشار هيچ سرو صدايی نكرد 70 . از آغاز سال 85 هفته به هفته مطرح تر شد 71 . اتفاق نو اولين نشريه ای بود كه با او گفتگو كرد 72 . برای چی شده يك بار كليپ ساخت اما آن را كنار گذاشت 73 . يك بار ديگر برای چی شده كليپ ساخت و آن را در اختيار ايران موزيك قرار داد 74 . بسياری از تنظيم كننده ها خواهان همكاری با او بودند 75 . همكاری با پوريا حيدری و امير عباس حسن زاده برای آلبوم دومش 76 . اغلب ترانه های آلبوم دومش را علی بحرينی سروده است 77 . لباسهايش معمولاً خارجی است 78 . هر آهنگی به ذهنش برسد ، آن را روی گوشی مبايلش ضبط می كند 79 . در استوديو بسيار سريع می خواند 80 . حافظه فوق العاده خصوصاً براي حفظ كردن ترانه ها 81 . اسم آلبوم جديدش "تازگيا" خواهد بود 82 . به مناسبت حمله اسراييل به لبنان ، ترانه ای برای بچه های لبنان خواند 83 . اين ترانه با نام "باغ بلور" چند ساعت قبل از قبول آتش بس در برنامه "كوله پشتی" پخش شد 84 . از وزن فعلی اش راضی نيست 85 . دور از حسادت 86 . استاد SMS ! 87 . ترانه "سپيده" را سال ها پيش به صورت اتود خواند اما اين قطعه چند ماهی است به شدت سرو صدا كرده 88 . تازگی ها كمتر از كوره در می رود 89 . طی شش ماه اول امسال برای ده خواننده آهنگ ساخته است 90 . به چند جوان آموزش خوانندگی مي دهد 91 . با مهران احراری و بهنام علمشاهی ارتباط دارد 92 . زبان آلمانی را هنوز از ياد نبرده است 93 . تكيه كلام : ببخشيدا 94 . با يك كيف چرمی به اين سو و آن سو می رود 95 . حسرت می خورد كه چرا فوتبال را ادامه نداد 96 . حساس روی درس خواهرش 97 . از ميان بازيگران با يوسف تيموري و رامبد جوان ارتباط دارد 98 . آشنا با كامپيوتر 99 . بهترين روز زندگی اش را روزی می داند كه آلبوم تازگيا به بازار بيايد !   بیوگرافی بابک جهانبخش,بابک جهانبخش,عکس بابک جهانبخش

admin بازدید : 289 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)
په نه په جدید طنز ! (12)

 

په نه په جدید طنز ! (12)

  

به مامانم میگم:نمیخای واسه ما آستین بالا بزنی؟میگه:پسرم زن میخوای؟گفتم : پـَـ نـَـ پـَـ گفتم آستیناتو بالا بزنی با هم مچ بندازیم ببینیم کی قوی تره

***************************

 

رفتم تو ماهی فروشی به فروشنده می گم :آقا یه ماهی قزل آلا بدین.میگه : واسه خوردن میخای؟میگم: پـَـ نـَـ پـَـ اومدم واکسن هاری و کزازشو بزنم و برم

***************************

 

تو اتوبان گشت نا محسوس یه ماشینو گرفته بود.راننده ماشینه به پلیسه میگه :می خای جریمم کنی؟ پلیسه میگه: پـَـ نـَـ پـَـ بادو تا همکارام میخاستیم حکم بازی کنیم یه یار کم داشتیم گفتیم مزاحم شما بشیم

***************************

 

دوستم گفت: اگه با گوشی برم تو اینترنت از شارژم کم میشه؟ گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ از ذخیره ارزی کشورهای عضو اپک کم میشه

***************************

 

واسه دوستم عکس ایمیل کردم زنگ زدم میگم فرستادمش واست . میگه یعنی الان تو ایمیلمه؟ پـَـ نـَـ پـَـ الان دم در خونتونه ولی دستش به زنگ نمیرسه درو بزن بیاد بالا

***************************

 

میگم رسیدی خونه زنگ بزن،میگه تلفن کنم؟،میگم پـَـ نـَـ پـَـ زنگ خونه بغلی رو بزن در رو

***************************

 

کمیته انضباطی دانشگاه خواسته رفتم تو میگه شما دو ترم تعلیق خوردید اعصابم خورد سرمو انداختم پایین دارم لبمو میخورم میگه ناراحت شدید؛ پـَـ نـَـ پـَـ خوشحال شدم دارم فکر میکنم چجوری این لطف شما رو جبران کنم

***************************

 

یکی تو دانشگاه ازم پرسید ورودی چندی؟ گفتم85 همچین با تعجب گفت پس ترم اخری گفتم پـَـ نـَـ پـَـ ترم اولم ولی از آخر اومدم شروع کنم

**************************

 

یه شب یه یارو که نقاب زده بود با تفنگ جولوی یه دختره تو خیابون رو میگیره.دختره میگه:میخای پولامو بدزدی؟یارو میگه: پـَـ نـَـ پـَـ اومدم بهت پیشناهاد ازدواج بدم .چون دیر وقت بود گفتم مزاحم خانواده نشم

***************************

 

یکی از این سوسک کوچیکا از جلو پام رد شده یه دستمال از جیبم درآوردم ... دوستم میگه میخوای بکشیش ؟ پـَـ نـَـ پـَـ آبریزش بینی داره میخوام نریزه رو قالی

***************************

 

به همسایم میگم جارو برقی دارید؟ میگه جاروبرقی می‌خوای؟ پـَـ نـَـ پـَـ می‌خواستم چک کنم اگه ندارید براتون بخرم.

***************************

 

خانمم را بردم اتاق عمل سزارین،ماما میپرسه برای عمل امدید؟ پـَـ نـَـ پـَـ امدیم نوزادان را ببینیم یک خوشگله شو برای اتاق خوابمان انتخاب کنیم؟!

***************************

 

یه مرد با ریش وپشم دراز و لباس مندرس کنار خیابون وایستاده داداشم میگه این گدائه؛ پـَـ نـَـ پـَـ کارل مارکسه اومده ببینه کارگران جهان با هم متحد شدن یا نه

***************************

 

تو باغ وحش یه مار پیتون دیده میگه این مار؟

 

میگم پـَـ نـَـ پـَـ نخ دندون رستم که سیمرغ با قدرت جادویی بهش جون داده.

***************************

 

زنه دوقلو زایده...پرستاره یکی از بچه هارو میبره براش....زنه میپرسه:اون یکی هم میارین؟؟؟پرستاره گفت: پـَـ نـَـ پـَـ فعلا اینو ببرین استفاده کنین...ده روز بعد از فعال سازی اون یکی هم پست میکنیم درِ خونتون

***************************
 

 

به بارومیگی افتابه داری؟میگه براخونه می خوای؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ براقالب کیک جشن تولد بابام می خوام،اخه سنتی دوست داره.

 

***************************
 

 

سر کلاس راهنمایی رانندگی نشسته بودم .کلاس گرم بود و همه خیس عرق شده بودند .

 

به مسئول کلاس میگم : ببخشید خانم میشه کولر رو روشن کنید

 

میگه :گرمه. گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ هممون از خجالت خیس عرق شدیم.

 
admin بازدید : 295 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

بیوگرافی گوگوش

 

 

بیوگرافی گوگوش

 


فائقه آتشین ملقب به گوگوش در ۱۸ بهمن ۱۳۲۹ در خیابان سرچشمه تهران از پدر و مادر آذربایجانی که از مهاجران آذربایجان شوروی سابق بودند متولد شد.
در سن دو سالگی پدر و مادرش از هم جدا شدند . گوگوش یک برادر تنی کوچکتر داشت که در سن ۲۴ سالگی براثر رماتیسم قلبی درگذشت و سه برادر ناتنی ازپدرش و یک برادر و یک خواهر ناتنی از مادرش که بعد از جدایی با یک مر دکلیمی ازدواج کرده بود دارد. درهمسایگی آنها یک خانواده ارمنی زندگی می کردند که او را ازکودکی با نام گوگوش صدا می زدند ، با اینکه گوگوش اسم مردانه ارمنی است اما این اسم برای همیشه ماندگار شد و بعدها که اوکار هنری را شروع کرد همین اسم را روی خودش گذاشت.

 

بیوگرافی گوگوش

 

پدر او صابرآتشین درکار نمایش بود و در آن سالها در سقاخانه ها برنامه اجرا می کرد در سالهای کودکی ، گوگوش همراه پدرش به محل کار او می رفت وتا سه سالگی همکار پدرش در عملیات آکروباتیک روی صحنه بود . در سه سالگی شیرین زبانی و استعداد زیادی از خودش نشان داد که چگونه می تواند کارآوازه خوانان و رقصندگان حرفه ای را تقلید کند وکم کم در برنامه های پدرش نقش اصلی را پیدا کرد و دو برابر پدرش دستمزد می گرفت. گوگوش در سن ۸ سالگی کارخوانندگی را در برنامه های « صبح جمعه رادیو ایران » شروع کرد پس از آن در سنین نوجوانی شروع به اجرای برنامه درکاباره های بزرگ تهران کرد. اولین کاری که به طور مستقل اجرا کرد ترانه« قصه وفا» ساخته« پرویزمقصدی » بود. دراوخر دهه پنجاه همراه باگسترش استفاده از تلویزیون و برنامه های موسیقی و رقص ، فضای جدیدی برای هنرنمایی های گوگوش بوجودآمد و او از این طریق توانست به مشهورترین خواننده آن دوران تبدیل شود. دامنه شهرت گوگوش و محبوبیت او خیلی سریع از مرزهای ایران گذشت و درکشورهای پارسی زبان دیگر مثل افغانستان و تاجیکستان محبوبیت زیادی پیدا کرد. برای خیلی از مردم و علاقمندان در این کشورها گوگوش یکی از برجسته ترین سمبل های هنرایرانی و هنرمندی بودکه راه را برای شناسایی دیگران بازکرد. در دوران پربار اما کوتاه فعالیت های حرفه ای گوگوش درعرصه موسیقی پاپ در ایران او با ترانه سرایان و آهنگسازان متعددی همکاری کرد که اکثرآنها شاید بهترین آثارخود را به زبان گوگوش و با کمک خلاقیت و توانایی های ویژه او توانستند به آهنگ های به یادماندنی تبدیل کنند.« واروژان ، پرویزمقصدی ، جهانبخش پازوکی ، حسن شمائی زاده ، شهریارقنبری و ایرج جنتی عطائی » هریک دوره ای کوتاه یا بلند اما بسیار موفق از همکاری با گوگوش را تجربه کرده اند.

گوگوش بعد از انقلاب ازصحنه هنر دور شد و با وجود همه فشارها و شایعات ازایران خارج نشد و حتی یکبار نیزکه برای دیدن فرزندش کامبیزقربانی از ایران خارج شد ولی مجددا به ایران بازگشت تا اینکه در سال ۱۳۷۹ بعد از۲۲ سال سکوت ، اولین کنسرت خود را در ترنتوای کانادا به روی صحنه برد و با آلبوم« زرتشت » شعری از« نصرت فرزانه » و آهنگی از خود گوگوش وگیتار« بابک امینی» به عالم هنر بازگشت.

 

بیوگرافی گوگوش

 

بیوگرافی گوگوش

 

admin بازدید : 241 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

بیوگرافی داریـــوش

 

بیوگرافی داریـــوش

 

بدون شک داریوش پدیده‌ای درتاریخ موسیقی ایران است، ترانه‌های داریوش از خواسته‌ها و افکار مردم ایران در سه دهه اخیر متاثر گشته. داریوش افسانه است. او یکی از هزاران خواننده ایست که در دوران معاصر چون ستاره می‌درخشد. ترانه‌های او در ارتباطی نزدیک با رنج و خوشی زندگی متداول ایرانیان است، مردمانی سختی کشیده و دوستدار آزادی. او با بیانی ژرف و بدور از اغراق به بیان احساسات ایرانیان می‌پردازد. موسیقی او همانند شعراش دارای نظم است، احساسات ژرف و عمیق، از اینرو ترانه‌های داریوش درقلب مردم جای دارد .

داریوش در 15 بهمن سال 1329 خورشیدی درتهران بدنیا آمد. اوسالهای اولیه عمر خود را در میانه، کرج و کردستان سپری کرد.

استعداد خدادادی او در 9 سالگی و در زمانی که برای اولین بار برروی صحنه سن مدرسه قرار گرفت آشکار شد و در 20 سالگی توسط حسن خیاط باشی از تلوزیون ایران به مردم معرفی شد و با ترانه افسانه و جاوید « بمن نگو دوست دارم » درقلب مردم جای گرفت.

 

بیوگرافی داریـــوش

 

اوبا پیدایش عصر بی همتای سبک نوین موسیقی ایران همدوره بود . داریوش هرگز با عقاید تحمیلی به اجتماع خود سازگار نبود، ترانه‌های او حاصل اشعار و موسیقی انسانهایی وارسته چون شاملو، نادرپور، جنتی عطایی، قنبری و بیات است. این موضوع سبب گشت تا ترانه‌های او در رابطه با عشق، صلح، آزادی و عدالت سروده شوند.

پس از انقلاب دیگر عرصه‌ای برای داریوش و هنرش نبود ازاینرو وی از سرزمین مادری خود کوچ کرد . کارهای او شامل بیش از 200 ترانه در 25 آلبوم است. داریوش کنسرتهای بیشماری را در تالارهای بزرگ جهان چون Notably Wembley (لندن)، Carnegie Hall (نیویورک)، Kennedy Center (واشنگتن دی‌سی)، Koncertos (استکهلم)، Greek Theater (لس آنجلس) و Universal Amphitheater (لس آنجلس)به اجرا درآورده است . داریوش در هنر عکاسی نیز صاحب سبک است، همچنین در دو فیلم سینمایی «یاران» و «فریاد زیرآب» نیز ایفای نقش نموده. ترانه‌ها و پیامهای داریوش بسیار جلوتر از تفکرات عصر اوست .
حتی جهان عرب نیز با سبک غنی داریوش آشناست و ترانه‌های او را پذیرفته است، در فستیوال موسیقی، فیلم ورسانه‌های تصویری که چندی پیش در بحرین برگذار شد داریوش بعنوان نماینده سبک معاصر و منحصر بفرد موسیقی ایران این سبک را به جهان معرفی کرد و برنده بالاترین نشان صلح گشت. وی در مراسم اختتامیه این جشنواره ندای آزادی را بخصوص برای سرزمین مادری خود ایران، سرداد .

 

بیوگرافی داریـــوش

 

بیوگرافی داریـــوش

admin بازدید : 289 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ مازیار فلاحی به نام لحظه ها

  • نویسنده:ساسان جوادی

دانلود آهنگ مازیار فلاحی به نام لحظه ها

| درخواستی کاربران |

% دانلود آهنگ مازیار فلاحی به نام لحظه ها


 دانلود آهنگ مازیار فلاحی به نام لحظه ها
  اهنگ 128  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128
   حجم 128 حجم آهنگ : 3.08 مگابایت

  • نویسنده:ساسان جوادی

دانلود آلبوم جدید مازیار فلاحی به نام لعنت به من

  • نویسنده:ساسان جوادی

دانلود آلبوم جدید مازیار فلاحی به نام لعنت به من

| دانلود با دو کیفیت متفاوت + دانلود به صورت تک تک |

| لطفا با خرید نسخه اورجینال از مازیار فلاحی عزیز حمایت کنید |

% دانلود آلبوم جدید مازیار فلاحی به نام لعنت به من

 


دانلود آلبوم جدید مازیار فلاحی به نام لعنت به من


 البوم 320  دانلود آلبوم با لینک مستقیم | کیفیت 320
   حجم البوم 320 حجم آلبوم : 105 مگابایت
   dl 01 Ghorbone Maste Negahet
   dl1 02 Asheghone
   dl2 03 Matarsak
   dl3 04 Akse Yadegari
   dl4 05 Ye Roz Safi Ye Roz Abri
   dl5 06 Badraghe
   dl6 07 Akharin Nafas
   dl7 08 Baraye Baran
   dl8 09 Khoshbakhti
   dl9 10 Lanat Be Man
   dl10 11 Moghaser
   dl11 12 Yalda
   dl12 13 Havat Khobe
   dl13 14 Pedar
   dl14 15 Ye Roz Safi Ye Roz Abri (Remix)
   البوم 128  دانلود آلبوم با لینک مستقیم | کیفیت 128
   حجم البوم 128 حجم آلبوم : 45.5 مگابایت
   dl16 01 Ghorbone Maste Negahet
   dl17 02 Asheghone
   dl18 03 Matarsak
   dl19 04 Akse Yadegari
   dl20 05 Ye Roz Safi Ye Roz Abri
   dl21 06 Badraghe
   dl22 07 Akharin Nafas
   dl23 08 Baraye Baran
   dl24 09 Khoshbakhti
   dl25 10 Lanat Be Man
   dl26 11 Moghaser
   dl27 12 Yalda
   dl28 13 Havat Khobe
   dl29 14 Pedar
   dl30 15 Ye Roz Safi Ye Roz Abri (Remix

  • نویسنده:ساسان جوادی

دانلود آهنگ مازیار فلاحی به نام خدایا

  • نویسنده:ساسان جوادی

دانلود آهنگ مازیار فلاحی به نام خدایا

| دانلود با دو کیفیت متفاوت + متن ترانه |


% دانلود آهنگ مازیار فلاحی به نام خدایا

 


 دانلود آهنگ مازیار فلاحی به نام خدایا

 

متن ترانه خدایا از مازیار فلاحی :

مثل قایقی خسته تو دریا
مثل دیدن تو توی رویا
مثل تیک تیک خسته ساعت
مثل قصه ی تلخ صداقت

مثل شمع
مثل گل توی گلدون
مثل تصویر ماه توی بارون
مثل گریه تلخ دیوونه
دیگه چیزی ازم نمی مونه

مثل لحظه بارون و پائیز
مثل چشمای خسته ی لبریز
مثل اشکای ریخته رو گونه
دیگی چیزی ازم نمی مونه
مثل بارون و ابر بهاره
مثل لحظه خواب ستاره

تو رو دوست دارم….

مثل خاطره های پریده
دو نگاه به هم نرسیده
مثل شاعر و عشق و رفاقت
مثل حس غریب نجابت

مثل پرسه و گریه و خوندن
همه خاطره هاتو سوزوند
مثل اشکای خواب شبونه
دیگه چیزی ازم نمی مونه

مثل لحظه بارون و پائیز
مثل چشمای خسته ی لبریز
مثل اشکای ریخته رو گونه
دیگی چیزی ازم نمی مونه
مثل بارون و ابر بهاره
مثل لحظه خواب ستاره

تو رو دوست دارم

  اهنگ 320 دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320
   حجم 320 حجم آهنگ : 7.39 مگابایت
   اهنگ 128  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128
   حجم 128 حجم آهنگ : 3.00 مگابایت

  • نویسنده:ساسان جوادی

دانلود دموی تصویری آلبوم جدید مازیار فلاحی به نام لعنت به من

  • نویسنده:ساسان جوادی

دانلود دموی تصویری آلبوم جدید مازیار فلاحی به نام لعنت به من

آلبوم منتشر شد ! جهت دانلود کلیک نمایید

% دانلود دموی تصویری آلبوم جدید مازیار فلاحی به نام لعنت به من


 دانلود دموی تصویری آلبوم جدید مازیار فلاحی به نام لعنت به من
  dl دانلود تیزر آلبوم لعنت به من از مازیار فلاحی
   حجم موزیک ویدیو حجم موزیک ویدیو : 7.29 مگابایت

  توضیح آلبوم منتشر شد جهت دانلود کلیک نمایید

 البوم 320  دانلود آلبوم با لینک مستقیم | کیفیت 320
   حجم البوم 320 حجم آلبوم : 105 مگابایت
   dl 01 Ghorbone Maste Negahet
   dl1 02 Asheghone
   dl2 03 Matarsak
   dl3 04 Akse Yadegari
   dl4 05 Ye Roz Safi Ye Roz Abri
   dl5 06 Badraghe
   dl6 07 Akharin Nafas
   dl7 08 Baraye Baran
   dl8 09 Khoshbakhti
   dl9 10 Lanat Be Man
   dl10 11 Moghaser
   dl11 12 Yalda
   dl12 13 Havat Khobe
   dl13 14 Pedar
   dl14 15 Ye Roz Safi Ye Roz Abri (Remix)
   البوم 128  دانلود آلبوم با لینک مستقیم | کیفیت 128
   حجم البوم 128 حجم آلبوم : 45.5 مگابایت
   dl16 01 Ghorbone Maste Negahet
   dl17 02 Asheghone
   dl18 03 Matarsak
   dl19 04 Akse Yadegari
   dl20 05 Ye Roz Safi Ye Roz Abri
   dl21 06 Badraghe
   dl22 07 Akharin Nafas
   dl23 08 Baraye Baran
   dl24 09 Khoshbakhti
   dl25 10 Lanat Be Man
   dl26 11 Moghaser
   dl27 12 Yalda
   dl28 13 Havat Khobe
   dl29 14 Pedar
   dl30 15 Ye Roz Safi Ye Roz Abri (Remix)

نویسنده:ساسان جوادی

دانلود رمیکس جدید مازیار فلاحی به نام من نمی دونم

  • نویسنده:ساسان جوادی

دانلود رمیکس جدید مازیار فلاحی به نام من نمی دونم

رمیکس و تنظیم : امین کاوه

| دانلود با دو کیفیت متفاوت |

% دانلود رمیکس جدید مازیار فلاحی به نام من نمی دونم


دانلود رمیکس جدید مازیار فلاحی به نام من نمی دونم
  اهنگ 320 دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320
   حجم 320 حجم آهنگ : 7.87 مگابایت
   اهنگ 128  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128
   حجم 128 حجم آهنگ : 3.19 مگابایت

  • نویسنده:ساسان جوادی

دانلود البوم مازیار فلاحی به نام قلب یخی

  • نویسنده:ساسان جوادی

دانلود البوم مازیار فلاحی به نام قلب یخی

( آهنگسازی و تنظیم قطعات : مازیار فلاحی – اشعار : امین بامشاد و مازیار فلاحی )


% دانلود البوم مازیار فلاحی به نام قلب یخی

  

 

 دانلود البوم مازیار فلاحی به نام قلب یخی

  البوم 128  دانلود آلبوم با لینک مستقیم | کیفیت 128
   حجم البوم 128 حجم آلبوم : 39.4 مگابایت
   dl16 01 Dorooghe
   dl17 02 Royaye Vaghei
   dl18 03 Khoda Hafez
   dl19 04 10-30
   dl20 05 Adaate Asheghi
   dl21 06 Dele Tanha
   dl22 07 Farze Maahal Remix
   dl23 08 Geryeh
   dl24 09 Banooye Khial
   dl25 10 Toghi
   dl26 11 Ghalbe Yakhi
   dl27 12 Farze Maahal
   dl28 13 Omghe Ehsas
نویسنده:ساسان جوادی

admin بازدید : 268 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود آلبوم محسن یگانه به نام رگ خواب

  • نویسنده:ساسان جوادی

دانلود آلبوم محسن یگانه به نام رگ خواب

| دانلود با دو کیفیت متفاوت + دانلود به صورت تک تک |


% دانلود آلبوم محسن یگانه به نام رگ خواب


 دانلود آلبوم محسن یگانه به نام رگ خواب


 البوم 320  دانلود آلبوم با لینک مستقیم | کیفیت 320
   حجم البوم 320 حجم آلبوم : 91.04 مگابایت
   dl 01 Sokot
   dl1 02 Do Rahi
   dl2 03 Adam Ha
   dl3 04 Rage Khab
   dl4 05 Man Toro Kam Daram
   dl5 06 Zarabane Makos
   dl6 07 Nabashi
   dl7 08 Azab
   dl8 09 Bemon
   dl9 10 Hafezeye Zaeef
   dl10 11 Do Rahi - BiKalam
   البوم 192  دانلود آلبوم با لینک مستقیم | کیفیت 192
   حجم البوم 192 حجم آلبوم : 62.9 مگابایت
   dl16 01 Sokot
   dl17 02 Do Rahi
   dl18 03 Adam Ha
   dl19 04 Rage Khab
   dl20 05 Man Toro Kam Daram
   dl21 06 Zarabane Makos
   dl22 07 Nabashi
   dl23 08 Azab
   dl24 09 Bemon
   dl25 10 Hafezeye Zaeef
   dl26 11 Do Rahi - BiKalam

  • نویسنده:ساسان جوادی

دانلود البوم محسن یگانه به نام حباب

  • نویسنده:ساسان جوادی

دانلود آلبوم محسن یگانه به نام حباب

ترانه سرا و آهنگساز تمامی قطعات محسن یگانه
تنظیم : مهران عباسی ، علی ثابت ، شهاب اکبری ، آرین بهاری ، علی رهبری
میکس و مستر : مهران عباسی ، ایمان حجت ، آرش پاکزاد

| دانلود با دو کیفیت متفاوت + دانلود به صورت تک تک |

% دانلود البوم محسن یگانه به نام حباب

 

 دانلود البوم محسن یگانه به نام حباب

البوم 320  دانلود آلبوم با لینک مستقیم | کیفیت 320
   حجم البوم 320 حجم آلبوم : 121 مگابایت
   dl 01 Bavaram Kon
   dl1 02 Nemishe
   dl2 03 To Hata
   dl3 04 Yadete
   dl4 05 Doset Daram
   dl5 06 Naroo
   dl6 07 Hobab
   dl7 08 Nemizaram Khaste Shi
   dl8 09 Ki Jaye Man Omade
   dl9 10 Bekhand
   dl10 11 Tanhaei
   dl11 12 To Ke Midoni
   dl12 13 Havai Shodi
   dl13 14 Beat Akhar
   البوم 128  دانلود آلبوم با لینک مستقیم | کیفیت 128
   حجم البوم 128 حجم آلبوم : 55.9 مگابایت
   dl16 01 Bavaram Kon
   dl17 02 Nemishe
   dl18 07 Hobab
   dl19 04 Yadete
   dl20 05 Doset Daram
   dl21 06 Naroo
   dl22 07 Hobab
   dl23 08 Nemizaram Khaste Shi
   dl24 09 Ki Jaye Man Omade
   dl25 10 Bekhand
   dl26 11 Tanhaei
   dl27 12 To Ke Midoni
   dl28 13 Havai Shodi
   dl29  14 Beat Akhar

نویسنده:ساسان جوادی

admin بازدید : 274 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود کلیپ تصویری آهنگ مرگ بر آمریکا از حامد زمانی

نویسنده:ساسان جوادی

  • کلیپ تصویری آهنگ مرگ بر آمریکا از حامد زمانی

% دانلود کلیپ تصویری آهنگ مرگ بر آمریکا از حامد زمانی


  

دانلود کلیپ تصویری آهنگ مرگ بر آمریکا از حامد زمانی


   dl دانلود کلیپ تصویری با لینک مستقیم

  حجم آهنگ حجم آهنگ : 7.49 مگابایت

  • نویسنده:ساسان جوادی

دانلود آهنگ حامد زمانی به نام مرگ بر آمریکا

  • نویسنده:ساسان جوادی
  • نویسنده:ساسان جوادی

دانلود آهنگ حامد زمانی به نام مرگ بر آمریکا


دانلود کلیپ تصویری آهنگ مرگ بر آمریکا از حامد زمانی

% دانلود آهنگ حامد زمانی به نام مرگ بر آمریکا

  

 دانلود آهنگ حامد زمانی به نام مرگ بر آمریکا


  اهنگ 320 دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320
   حجم 320 حجم آهنگ : 11.5 مگابایت

  اهنگ 128  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128
   حجم 128 حجم آهنگ : 4.68 مگابایت

  • نویسنده:ساسان جوادی

دانلود فول آلبوم حامد زمانی

  • دانلود فول آلبوم حامد زمانی

.:: کامل ترین فول آلبوم حامد زمانی ::.

% دانلود فول آلبوم حامد زمانی

  

 دانلود فول آلبوم حامد زمانی


  dl دانلود تمام تک آهنگ های حامد زمانی در یک فایل زیپ
   حجم آهنگ حجم آهنگ : 51.8 مگابایت
   توضیح نظر یادتون نره !

  • نویسنده:ساسان جوادی

دانلود آهنگ جدید حامد زمانی به نام امروز هنوز تموم نشده

  • نویسنده:ساسان جوادی
  • نویسنده:ساسان جوادی

دانلود آهنگ جدید حامد زمانی به نام امروز هنوز تموم نشده

ترانه : سعید بیابانکی – موزیک : حامد زمانی – تنظیم : امیر جمال فرد

| این تیتراژ تیتراژ برنامه امروز هنوز تموم نشده می باشد |

| دانلود با دو کیفیت متفاوت |

% دانلود آهنگ جدید حامد زمانی به نام امروز هنوز تموم نشده


  

 دانلود آهنگ جدید حامد زمانی به نام امروز هنوز تموم نشده


 اهنگ 320 دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320
   حجم 320 حجم آهنگ : 9.41 مگابایت
   اهنگ 128  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128
   حجم 128 حجم آهنگ : 3.71 مگابایت

  • نویسنده:ساسان جوادی

دانلود آهنگ جدید حامد زمانی به نام شهر باران

  • نویسنده:ساسان جوادی

دانلود آهنگ جدید حامد زمانی به نام شهر باران

ترانه : حامد عسکری ، حامد زمانی – آهنگ : حامد زمانی – تنظیم : امید رهبران
میکس و مستر : رضا پوررضوی

| دانلود با دو کیفیت متفاوت |

% دانلود آهنگ جدید حامد زمانی به نام شهر باران


 دانلود آهنگ جدید حامد زمانی به نام شهر باران


  اهنگ 320 دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320
   حجم 320 حجم آهنگ : 9.08 مگابایت
   اهنگ 128  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128
   حجم 128 حجم آهنگ : 3.67 مگابایت

  • نویسنده:ساسان جوادی

دانلود اهنگ جدید حامد زمانی به نام حضرت مهتاب

  • نویسنده:ساسان جوادی

دانلود اهنگ جدید حامد زمانی به نام حضرت مهتاب 

ترانه : استاد علیرضا قزوه ، آهنگساز :حامد زمانی ، تنظیم : امید رهبران تهیه کننده : بشیر بی آزار

آهنگ «حضرت مهتاب» پیش کش یه ساحت مقدس حضرت زهرا (س) می باشداین اثر به صورت

نماهنگ از شبکه های مختلف صدا و سیما پخش شده است

% دانلود اهنگ جدید حامد زمانی به نام حضرت مهتاب

دانلود اهنگ جدید حامد زمانی به نام حضرت مهتاب

 اهنگ 128  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128
   حجم 128 حجم آهنگ : 3.37 مگابایت
نویسنده:ساسان جوادی
  
اطلاعیه
مجله اینترنتی داش پیام‎

بنر مهمان

تعداد صفحات : 6

درباره ما
Profile Pic
سلام به همه ی جوان ها و ایرانیان عزیز.من این وبلاگ رو ساختم تا شما هر چیزی رو که میخواین از داخل وبلاگ ببنید و دانلود کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • آهنگ جدید ایرانی
  • بزرگترین سایت موزیک ایران
  • فروشگاه اینترنتی خرید آسان
  • فروشگاه هاردی | خرید پستی
  • سایت غاوین
  • ستاره سرگرمی
  • سرگرمی داغ داغ+18
  • بروزترین سایت دانلود اهنگ ‏
  • جوک تو جوک
  • دانلود آهنگ شاد جدید ترانه و موسیقی شاد شاد شــــــاد
  • دانلودها
  • چت روم گرگانی ها
  • پاورپوینت های درسی
  • دانشگاه فرهنگیان
  • بانک نرم افزار شهرامام
  • حجت اسماعیلی
  • جوان پارسی
  • پــــَ نــــَ پــــَ . دنیایی طنز و شادی و دانلود رایگان
  • مطالب مفيد و سرگرمي
  • jam
  • فور یو طنز
  • اس ام اس | جوک 92
  • خرید اینترنتی
  • ژاوین(دانلود اموزش اخبار و ...)
  • اس ام اس
  • عینک آفتابی ریبن
  • گن لاغری مردانه اصل
  • تبادل لینک
  • گن لاغری مردانه اصل
  • مجــله اینتـــرنتـــی داش پیـــام
  • فروشگاه اینترنتی
  • قالب وبلاگ،ابزار وبلاگنویسی
  • سایت عاشقانه لاور فان
  • تبادل لينك
  • تبادل لینک
  • دانلود فارسی ایرانیان
  • جوان
  • رضا دیزاین
  • دانلود فایل صوتی دوبله برای فیلم و انیمیشن
  • وبتیک!یه انتخاب خش
  • سایت عاشقانه لاویر
  • بیا تو تک موزیک
  • موزال دانلود
  • ♥سایت عاشقانه لاویر ♥
  • خرید آموزش ویندوز 7
  • لینک سی | تبادل لینک رایگان
  • 98سافت
  • حامد نیمباز-محمد كياني
  • افزايش بازديد سايت و وبلاگ کاملا رايگان و واقعي
  • اس ام اس
  • جوان
  • کلبـــه تنهــــــــایی!!!
  • خرید آموزش دفاع شخصی
  • خريد عينك
  • گن لاغری
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    عملکرد وبلاگ رو چه طور میبینید؟
    شمارنده
    آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 140
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 109
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 631
  • بازدید ماه : 572
  • بازدید سال : 11,578
  • بازدید کلی : 213,117
  • ساعت وبلاگ